احمد علیرضا بیگی، نماینده مردم تبریز در مجلس:

مردم باید بیش از گذشته استفاده از ماسک را جدی بگیرند

احمد علیرضابیگی با مشارکت در پویش «من ماسک می‌زنم»، گفت: افزایش تعداد افراد مبتلا به کرونا و افزایش تعداد تلفات در روزهای گذشته پیام دردناکی را مخابره می‌کند و آن این است که مردم بر این باور هستند که اوضاع عادی شده و نسبت به پروتکل‌ها بی‌توجه شده‌اند.

مردم باید بیش از گذشته استفاده از ماسک را جدی بگیرند
کد خبر: 416564
|
۱۳۹۹/۰۴/۱۳ ۱۱:۱۰:۴۹

اعتمادآنلاین| نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که با توجه به افزایش مبتلایان به ویروس کرونا مردم باید با مسئولیت پذیری همانند گذشته به صحنه آمده و بیش از پیش به استفاده از ماسک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی توجه کنند.

احمد علیرضابیگی با تاکید بر ضرورت استفاده از ماسک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم و مسئولان و مشارکت در پویش «من ماسک می‌زنم»، بیان کرد: افزایش تعداد افراد مبتلا به کرونا و افزایش تعداد تلفات در روزهای گذشته پیام دردناکی را مخابره می‌کند و آن این است که مردم بر این باور هستند که اوضاع عادی شده و نسبت به پروتکل‌ها بی‌توجه شده‌اند.

وی در ادامه اظهار کرد: استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی یک امر ضروری در شرایط کنونی برای پیشگیری از مبتلا شدن به این ویروس و شیوع گسترده آن امری ضروری به شمار می‌رود.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مردم ما از احساس مسئولیت بالایی برخوردار بوده و در مقاطع مختلف تاریخی با مسئولیت پذیری در صحنه حاضر شده و بحران‌های مختلفی را پشت سر گذاشته‌اند. امروز نیز که کشور با بحران کرونا دست و پنچه نرم می‌کند، تنها راه مقابله با این بحران رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌باشد.

علیرضا بیگی در پایان تاکید کرد: با توجه به افزایش آمار مبتلایان شرایط ایجاب می‌کند تا مردم و بخش‌های مختلف بیش از پیش به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک توجه کنند و دستگاه‌های مربوطه نیز نظیر صدا و سیما با آموزش‌های صحیح مردم را در این راستا هدایت کنند تا بتوانیم از شرایط اپیدمی عبور کنیم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها