مجلس در جست‌وجوی عامل حادثه مرکز درمانی سینا اطهر

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه قطعا در وقوع این حادثه سهل‌انگاری شده است، گفت: به اعتقاد بنده عده‌ای به وظیفه خود به درستی عمل نکرده‌اند که چنین حادثه تلخی رخ داده است.

مجلس در جست‌وجوی عامل حادثه مرکز درمانی سینا اطهر
کد خبر: 416589
|
۱۳۹۹/۰۴/۱۳ ۱۲:۴۵:۵۲

اعتمادآنلاین| رئیس کمیسیون بهداشت از بررسی علل و ابعاد مختلف انفجار و آتش‌سوزی در مرکز درمانی سینا اطهر در این کمیسیون خبر داد.


حسینعلی شهریاری رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با اشاره به جان‌باختن تعدادی از هموطنانمان در پی انفجار و آتش‌سوزی در مرکز درمانی «سینا اطهر» تهران، گفت: روز یکشنبه (15 تیر) بررسی دلایل و ابعاد انفجار و آتش‌سوزی در مرکز درمانی «سینا اطهر» در دستور کار اعضای کمیسیون بهداشت قرار دارد.

وی افزود: برای بررسی این حادثه از جان‌بابایی معاون وزیر بهداشت، زالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه شهید بهشتی، رئیس اورژانس و همچنین مسئول آتش‌نشانی شهر تهران، دعوت به عمل آمده تا گزارشات این دستگاه‌ها نیز دررابطه با حادثه مذکور استماع شود.

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه قطعا در وقوع این حادثه سهل‌انگاری شده است، ادامه داد: به اعتقاد بنده عده‌ای به وظیفه خود به درستی عمل نکرده‌اند که چنین حادثه تلخی رخ داده است.

شهریاری تصریح کرد: پس از بررسی‌های کارشناسی و استماع گزارشات مسئولان مربوطه، کمیسیون بهداشت گزارشی تهیه می‌کند و در اختیار هیات‌رئیسه قرار خواهد داد تا در صورت نیاز در جلسه علنی نیز قرائت شود.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها