کد خبر: 416596
|
۱۳۹۹/۰۴/۱۳ ۱۳:۱۲:۴۷
| |

مهدی عیسی‌زاده، نماینده مردم میاندوآب در مجلس:

از وزارت ورزش و جوانان برای مبارزه با فساد حمایت می‌کنیم

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی درخصوص اقدام وزیر ورزش و جوانان در زمینه مبارزه با فساد گفت: ما از اشخاص و دستگاه‌هایی که با فساد مبارزه می‌کنند، حمایت می‌کنیم. 

از وزارت ورزش و جوانان برای مبارزه با فساد حمایت می‌کنیم
کد خبر: 416596
|
۱۳۹۹/۰۴/۱۳ ۱۳:۱۲:۴۷

اعتمادآنلاین| نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی درخصوص اقدام وزیر ورزش در زمینه فساد گفت: ما از اشخاص و دستگاه‌هایی که با فساد مبارزه می‌کنند حمایت می‌کنیم.

مهدی عیسی‌زاده، نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی، در رابطه با برنامه مجلس یازدهم برای مبارزه با فساد گفت: مبارزه با فساد وظیفه هر سه قوه است، نه تنها یک قوه به صورت اختصاصی به آن می‌پردازد بلکه مجلس هم براساس وظیفه قانونی خود موارد این‌چنینی را دنبال خواهد کرد. با توجه به شکل‌گیری کمیسیون‌های تخصصی در مجلس، طی هفته‌های آتی تعدادی از وزرا خصوصا وزیر ورزش و جوانان در مجلس حضور خواهند یافت.

او درخصوص اقدام وزیر ورزش و جوانان در زمینه مبارزه با فساد ادامه داد: ما از اشخاص و دستگاه‌هایی که با فساد مبارزه می‌کنند، حمایت می‌کنیم.

عیسی‌زاده بیان کرد: مجلس در راستای قوه قضائیه نظارت‌های تخصصی، منصفانه و عالمانه را حتما در برنامه دارد. کمیسیون اجتماعی در حوزه تخصصی خود نظارت را جدی خواهد گرفت.

منبع: برنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها