کد خبر: 416654
|
۱۳۹۹/۰۴/۱۳ ۱۶:۰۴:۵۶
| |

اخبار تکمیلی از وضعیت ریزش معدن در گیلان‌غرب؛

یک نفر فوت و 6 نفر مصدوم شدند

بر اثر ریزش معدن و گازگرفتگی کارگران در شهرستان گیلان‌غرب یک نفر فوت و 6 نفر مصدوم شدند.

یک نفر فوت و 6 نفر مصدوم شدند
کد خبر: 416654
|
۱۳۹۹/۰۴/۱۳ ۱۶:۰۴:۵۶

اعتمادآنلاین| پس از ریزش یک معدن در روستای سرتیتان از توابع شهرستان گیلان‌غرب، سه تیم عملیاتی از شهرستان‌های گیلانغرب و اسلام‌آباد غرب و یک تیم واکنش سریع از هلال احمر استان توسط بالگرد به منطقه حادثه اعزام شدند.

جلیل بالایی مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه در این رابطه گفت: ساعت 13:30 دقیقه ظهر امروز بر اثر ریزش بخشی از معدن ذغال سنگ یکی از روستاها به نام سرتیتان در شهرستان گیلان‌غرب تعدادی از کارگران این معدن آسیب دیدند.

وی با بیان اینکه علت وقوع حادثه در دست بررسی است افزود: یک مقدار محدودی از این معدن ریزش کرده که سبب قطعی سیستم تهویه شده است و این حادثه سبب مصدومیت تعدادی از کارگران شد که به بیمارستان گیلان‌غرب منتقل شدند.

بالایی با اشاره به حضور بالگرد هلال احمر در منطقه و استقرار تیم‌های امداد و نجات و فوریت‌های پزشکی در معدن گفت: در این حادثه یکی از کارگران فوت و 6 کارگر دیگر نیز مصدوم شده‌اند که حال عمومی یک نفر از کارگران مساعد نیست که باید منتظر اخبار از مراکز درمانی باشیم.

انتقال مصدوم حادثه توسط امداد هوایی

کوروش محمودیان فرماندار گیلان‌غرب بیان کرد: به‌دنبال گازگرفتگی در یکی از معادن روستای سرتیتان در شهرستان گیلان‌غرب یک نفر جان خود را از دست داد و 6 نفر مصدوم شدند.

وی در تشریح علت حادثه گفت: در ابتدا دو نفر از کارگران معدن دچار گازگرفتگی شدند و بقیه برای امدادرسانی به آنها رفتند که دچار مصدومیت و گازگرفتگی شدند که اکنون همه کارگران حادثه‌دیده از معدن خارج شده‌اند.

فرماندار گیلان‌غرب در مورد وضعیت کارگران حادثه‌دیده بیان کرد: متأسفانه یک نفر فوت کرد است و وضعیت یک کارگر نیز وخیم است و پنج نفر دیگر وضعیت بهتری دارند که مصدومان به بیمارستان منتقل شده‌اند.

این مقام مسئول از حضور بالگرد هلال احمر در منطقه گیلان‌غرب خبر داد و افزود: پس از درخواست کمک از امداد هوایی تا دقایقی دیگر بالگرد آنها به منطقه می‌رسد تا مصدوم با وضعیت وخیم به مراکز درمانی کرمانشاه منتقل شوند.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها