جوایز انجمن بازیگران سال 2021 به تعویق افتاد

جوایز انجمن بازیگران سال 2021 به خاطر پاندمی کرونا تا چهاردهم مارس یا شش هفته پیش از جوایز اسکار به تعویق افتاده است.

جوایز انجمن بازیگران سال 2021 به تعویق افتاد
کد خبر: 416780
|
۱۳۹۹/۰۴/۱۴ ۱۱:۰۲:۱۸

اعتمادآنلاین| بیست‌وهفتمین دوره جوایز سالانه انجمن بازیگران (SAG) که به تجلیل از اجراها در عرصه فیلم و تلویزیون می‌پردازد، در حالی که قرار بود بیست‌وچهارم ژانویه برگزار شود، به 14 مارس 2021 (24 اسفند) موکول شد.

آکادمی اسکار روز پانزدهم ژوئن اعلام کرد که نود و سومین مراسم اسکار دو ماه عقب افتاده و بیست‌وپنجم آوریل برگزار می‌شود.

جوایز انجمن بازیگران سال 2020 در ژانویه در لس آنجلس برگزار شد. مجموعه بازیگران «انگل» برنده جایزه بهترین گروه بازیگران فیلم شد، واکین فینیکس جایزه بهترین بازیگر مرد را به خاطر «جوکر» از آن خود کرد و رنه زلوگر با «جودی» برنده جایزه بهترین بازیگر زن شد.

نیازمندی‌های صلاحیت شرکت در جوایز انجمن بازیگران امسال تغییر کرده و بازه صلاحیت حالا دو ماه تمدید شده است.

فیلم‌های سینمایی، سریال‌های تلویزیونی و برنامه‌های کابلی و رسانه‌ای که نخستین بار طی بازه بین روزهای اول ژانویه 2020 تا بیست‌وهشتم فوریه 2021 نمایش داده شده باشند هم می‌توانند در این جوایز شرکت کنند.

بازه ارسال آثار روز بیست‌ویکم سپتامبر آغاز می‌شود و بیستم نوامبر به اتمام می‌رسد. نامزدها روز چهارم فوریه 2021 معرفی می‌شوند و پروسه رای‌دهی نهایی بین روزهای دهم فوریه و دهم مارس توسط اعضای انجمن SAG-AFTRA برگزار می‌شود.

به این ترتیب جوایز انجمن بازیگران آمریکا هم در به تعویق انداختن تاریخ برگزاری مراسم به خاطر پاندمی کووید -19 و تمدید بازه صلاحیت شرکت در جوایز فیلم‌ها به دیگر جوایز بزرگ از جمله اسکار، گلدن گلوب و بفتا پیوست.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها