«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

دور دنیا| مقاله‌ای بعد از 30 سال، نویسنده‌اش را بیکار کرد

مسئول ارتباطات و سخنگوی شرکت بوئینگ به سبب مقاله‌ای که 30 سال پیش به رشته تحریر درآورده بود، مجبور شد از مقام خود استعفا کند.

دور دنیا| مقاله‌ای بعد از 30 سال، نویسنده‌اش را بیکار کرد
کد خبر: 416933
|
۱۳۹۹/۰۴/۲۱ ۱۲:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| مسئول ارتباطات و سخنگوی شرکت بوئینگ به سبب مقاله‌ای که 30 سال پیش به رشته تحریر درآورده بود مجبور شد از مقام خود استعفا کند.

به گزارش اعتمادآنلاین، خبرگزاری فرانسه گزارش داد، «نیل گولایتی» مسئول ارتباطات شرکت آمریکایی بوئینگ به خاطر مقاله‌ای که 30 سال پیش در مورد نقش زنان در ارتش نوشته و منتشر کرده بود وادار به استعفا از مقام خود شد.

بر اساس متن شکوائیه‌ای که باعث استعفای این مسئول شد، گولایتی در سال 1987 و زمانی که خود در حال خدمت در ارتش بود مقاله‌ای راجع به میزان سازگاری زنان با فعالیت‌های نظامی و کارآمدی اجازه دادن به زنان برای حضور در واحدهای رزمی نوشته بود.

او با وجود اینکه اذعان کرد این یک کار غیرحکیمانه از خلبانی 29ساله در نیروهای تفنگدار دریایی آمریکا بوده، اما با این استدلال‌ها هم نتوانست خود را از عواقب انتقاداتی که نسبت به این مقاله صورت گرفته در امان دارد.

او در استعفای خود تاکید کرد: هرچند مقاله مزبور منعکس‌کننده نظرات فعلی من نیست، اما تصمیم گرفتم از شرکت استعفا کنم.

از سویی به اعتقاد مدیرعامل بوئینگ، این مقاله گرچه متعلق به سه دهه پیش است، اما بر جایگاه گولایتی به عنوان سخنگوی شرکت تاثیر منفی خواهد گذاشت.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها