کد خبر: 416983
|
۱۳۹۹/۰۴/۱۵ ۰۹:۱۲:۰۰
| |

سعید امیرسلیمانی:

رفیق 40 ساله‌ام را از دست دادم

سعید امیرسلیمانی با اشاره به دوستی دیرینه‌اش با سیروس گرجستانی تأکید کرد رفیق 40 ساله‌اش را از دست داده است.

رفیق 40 ساله‌ام را از دست دادم
کد خبر: 416983
|
۱۳۹۹/۰۴/۱۵ ۰۹:۱۲:۰۰

اعتمادآنلاین| سعید امیرسلیمانی، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون، اظهار داشت: با درگذشت سیروس گرجستانی رفیق 40 ساله‌ام و یکی از بهترین رفقایم را از دست دادم و از زمانی که خبر رفتنش به من رسید لحظه‌ای آرام ندارم و بسیار غمگینم.

امیرسلیمانی خاطرنشان کرد: هفته‌ای یک بار به دیدن هم می‌رفتیم، انسان با محبت و هم صحبتی فوق‌العاده بود. چند روز پیش نزد من آمد و با هم ساعت‌ها صحبت کردیم، حالش جسمی‌اش خوب بود و نشان هیچ بیماری در او دیده نمی‌شد و این اتفاق به همین دلیل بسیار شوکه‌کننده بود.

او افزود: در آخرین فیلم سینمایی که کار کردیم هم با هم بودیم و نقش دو دوست را در فیلم «سگ‌بند» مهران احمدی بازی کردیم. او همسایه من است و هر روز با هم به سر کار می‌رفتیم و در راه با هم صحبت می‌کردیم. او هنوز برای آینده برنامه داشت، با من درد و دل می‌کرد و می‌دانم با چه دست نیافتن به چه آرزوهایی این دنیا و ما را ترک کرد.

این بازیگر در ادامه گفت: از ویژگی‌های اخلاقی او که فکر می‌کنم همه به آن تأکید داشته باشند می‌توان به خانواده دوست بودن و مهربانی اشاره کرد. او واقعاً انسان بزرگی بود و حیف شد که اینقدر زود از دنیا رفت.

بازیگر فیلم سینمایی «روز باشکوه» در پایان با اشاره به خاطره آشنایی با سیروس گرجستانی گفت: حضور من در نمایش «مخمصه» که بعدها سریالی از آن ساخته شد، اولین همکاری من با سیروس گرجستانی بود که آنجا با هم آشنا شدیم. او در این نمایش نقش یک فرد آذری زبان را بازی می‌کرد که با لهجه‌ غلیظی صحبت می‌کرد و هر وقت که او شروع به صحبت می‌کرد آنقدر طنازانه دیالوگ‌ها را ادا می‌کرد که صدای خنده تماشاگران سالن را پر می‌کرد.

او هم در کارش حرفه‌ای بود و هم در زندگی فردی نمونه و انسانی بااخلاق و دوست‌داشتنی بود. از دست دادن این دوست اتفاقی تلخ برای من است که نمی‌دانم با این غم چه کنم.

منبع: برنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها