«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

ویروس کرونا| کلیسای روسیه در مقابله با منکران ویروس کرونا چه کرد؟

با وجود عالمگیر شدن ویروس کرونا برخی از افراد و شخصیت‌ها آن را انکار می‌کنند و ویروس کرونا را ویروسی تقلبی و ساختگی می‌خوانند. در همین راستا کلیسای روسیه یکی از کاهنانی را که وجود ویروس کرونا را تکذیب می‌کرد اخراج کرد.

ویروس کرونا| کلیسای روسیه در مقابله با منکران ویروس کرونا چه کرد؟
کد خبر: 416997
|
۱۳۹۹/۰۴/۱۵ ۰۷:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ویروس کرونا جهان را به تسخیر خود در آورده است. اما با وجود عالمگیر شدن ویروس کرونا ، برخی از افراد و شخصیت‌ها آن را انکار می‌کنند و ویروس کرونا را ویروسی تقلبی و ساختگی می‌خوانند. در همین راستا کلیسای روسیه یکی از کاهنانی را که منکر وجود ویروس کرونا بود، اخراج کرد.

به گزارش اعتمادآنلاین، بی‌بی‌سی خبر داد، دادگاه کلیسای ارتودوکس روسیه یک کاهن را که بعد از انکار وجود ویروس کرونا یک دیر را به شکل مسلحانه تصرف کرده بود از عضویت این کلیسا اخراج کرد.

پدر سرگئی که نام حقیقی‌اش نیکلای رومانوف است بعد از انکار وجود ویروس کرونا، دیر «سارید نورالسک» واقع در کوه‌های اورال را به تصرف خویش درآورد و افراد مسلحی را برای جلوگیری از بازپس‌گیری آن در داخل و اطراف محل مستقر کرد.

قضات دادگاه کلیسا اقدام او را نقض قوانین روحانیت مسیحی خواندند و او را از مقامش خلع کردند.

این کشیش مسیحی اعلام قرنطینه و منع رفت‌وآمد در روسیه را که برای مبارزه با ویروس کرونا صورت گرفته بود محکوم می‌کند و وجود ویروس کرونا را یک فریب می‌داند.

بعد از این اقدام، قوه قضائیه روسیه نیز اعلام کرد برای این کشیش سابق پرونده‌ای تحت عنوان نقض قوانین کشور باز کرده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها