نماینده ولی فقیه در وزارت دفاع:

دشمنان از افزایش قدرت و اقتدار مولد ایران اسلامی در هراسند

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی و نماینده ولی فقیه در وزارت دفاع با آیت‌الله علوی گرگانی و آیت‌الله سعیدی دیدار کرد.

دشمنان از افزایش قدرت و اقتدار مولد ایران اسلامی در هراسند
کد خبر: 417138
|
۱۳۹۹/۰۴/۱۵ ۱۷:۱۵:۰۰

اعتمادآنلاین| سیدضیاء‌الدین آقاجانپور، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع دردیدارهای جداگانه با آیت‌الله علوی گرگانی و آیت‌الله سعیدی با بیان اینکه افزایش بصیرت افزایی کارکنان و خانواده آنها، نظارت بر رعایت موازین شرعی در قوانین آیین نامه‌های وزارت دفاع از مهمترین اولویت‌های سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع است، گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در کنار افزایش قدرت تسلیحاتی و رزم خود، با بصیرت و عمق نگاه راهبردی، هرگونه حرکت و اقدام مذبوحانه دشمنان جرا رصد و جانانه از کیان و ارزش‌های نظام اسلامی دفاع می‌کنند.

وی با اشاره به دستاوردهای اخیر جمهوری اسلامی در حوزه صنعت دفاعی، افزود: وزارت دفاع توانسته است با تولید سامانه پدافند هوایی باور 373، تولید انواع ماهواره، تولید جت جنگنده پیشرفته بومی کوثر و سایر تسلحیات دفاعی در عرصه هوایی، زمینی، دریایی، راداری و مخابراتی بر اقتدار ایران اسلامی بیافزاید و این اقتدار با تکیه بر دانش بومی به دستان توانمند جوانان همین مرز و بوم به دست آمده است.

آقاجانپور با بیان روند فزاینده و رشد نیروهای مسلح در تولید امنیت با اشاره به سیلی سپاه پاسداران توسط موشک‌های وزارت دفاع در پاسخ به اقدام تروریستی آمریکا تصریح کرد: موشک باران پایگاه عین‌الاسد، هیمنه پوشالی آمریکا را فروریخت و همگان دیدند امریکایی‌ها نتوانستند عکس العملی در برابر این اقدام شجاعانه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی از خود نشان دهند.

وی با بیان اینکه امروز صنعت دفاعی جمهوری اسلامی با تکیه بر توانمندی بومی و با اتکا به ظرفیت‌های مولد و درون زای داخلی در جایگاه مطلوبی ایستاده است بیان کرد: امروز ایران اسلامی علاوه بر تأمین امنیت سرزمین و مردم خود از ملت‌های مظلوم فلسطین، عراق، سوریه و یمن دفاع می کند وبه کشورهای دیگری همچون ونزوئلا که مورد تحریم امریکا واقع شده است، علی رغم همه ی تهدید‌ها سوخت ارسال می کند.

آقاجانپور با بیان اینکه به برکت خون شهدا، هدایت‌های داهیانه فرمانده معظم کل قوا و همت متخصصین متعهد دفاعی کشور روزبه‌روز بر شوکت و عزت ایران اسلامی افزوده می‌شود گفت: دشمنان از افزایش روزبه‌روز قدرت و اقتدار مولد ایران اسلامی هراس دارند.

در این دیدار آیت‌الله علوی گرگانی با تقدیر و تشکر از اقدامات ارزشمند وزارت دفاع در خود کفا نمودن کشور و قطع هرگونه وابستگی، تاکید کرد: نظام ما یک نظام معنوی است و پیشرفت‌ها باید با بصیرت، آگاهی و با توکل به قدرت لایزال الهی به جلو حرکت کند.

وی از مسئولان وزارت دفاع کشور خواست علاوه بر نشان دادن قدرت نظامی کشور به دنیا اقتدارمعنوی این مرز و بوم را هم به جهان معرفی کنند تا موجب خنثی‌شدن توطئه‌های دشمنان و عوامل نفوذی آنها در داخل شود.

آیت‌الله سعیدی هم در دیدار نماینده ولایت فقیه در سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع گفت: بازتاب قدرت نظامی ایران در دنیا و نمایش قدرت دفاعی این کشور باید بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

وی عملکرد مدیران و مسئولان این وزارتخانه برای رفع مشکلات و فتنه‌ها را مهم ارزیابی کرد و گفت: بهترین الگوی مدیریتی دست اندکاران صنعت دفاعی توجه به رهنمودهای رهبر انقلاب است و قطعاً این توجه موفقیت‌های پیاپی را درپی خواهد داشت.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها