کد خبر: 417141
|
۱۳۹۹/۰۴/۱۵ ۱۷:۳۰:۰۰
| |

اتفاقات عجیب در مجلس یازدهم ادامه دارد

نداشتن دانش حقوقی ابتدایی و آشنا نبودن با قوانین کشور بالاخره کار دست بهارستان نشینان داد. ظاهراً نمایندگان مجلس یازدهم از تشکیل رکن حقوقی مجلس ناتوان شده و به دنبال تغییر آیین‌نامه داخلی هستند. حسن نوروزی نماینده رباط کریم از اصلاح آئین نامه داخلی مجلس برای تشکیل کمیسیون حقوقی و قضایی خبر داد. 

اتفاقات عجیب در مجلس یازدهم ادامه دارد
کد خبر: 417141
|
۱۳۹۹/۰۴/۱۵ ۱۷:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| نداشتن دانش حقوقی ابتدایی و آشنا نبودن با قوانین کشور بالاخره کار دست بهارستان‌نشینان داد. ظاهراً نمایندگان مجلس یازدهم از تشکیل رکن حقوقی مجلس ناتوان شده و به دنبال تغییر آیین‌نامه داخلی هستند. حسن نوروزی نماینده رباط کریم از اصلاح آئین نامه داخلی مجلس برای تشکیل کمیسیون حقوقی و قضایی خبر داد.

اصلاح قانون برای تشکیل کمیسیون حقوقی

نوروزی در مورد آخرین وضعیت تشکیل کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی، به خانه ملت گفت: تنها 8 نماینده برای عضویت در کمیسیون قضایی و حقوقی اعلام آمادگی کردند و این موضوع بدان معناست که مجلس هنوز نتوانسته کمیسیون حقوقی را تشکیل دهد.

سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس دهم یادآور شد: البته احتمال اصلاح ماده 38 آیین‌نامه داخلی مجلس هم وجود دارد که براساس آن کمیسیون با 8 نماینده یعنی با حداقل نصاب تشکیل و اداره شود تا در مرحله دوم انتخابات از نمایندگانی که به مجلس راه پیدا می‌کنند، برای عضویت در کمیسیون استفاده شود.

براساس اظهارات نماینده مردم رباط کریم، حسن نوروزی نماینده مردم رباط‌کریم و بهارستان، سیدمحمد موحد نماینده مردم کهگیلویه، حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر، موسی غضنفرآبادی نماینده مردم بم، حسن محمدیاری نماینده مردم تالش، سلمان اسحاقی نماینده مردم قائنات، حسن همتی نماینده مردم شاهین دژ و سید کاظم دلخوش اباتری نماینده مردم صومعه‌سرا از جمله نمایندگانی هستند که تاکنون برای عضویت در کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی اعلام آمادگی کردند.

منبع: دیده‌بان ایران

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها