شاخص بورس با ورود به کانال یک میلیون و 700 هزار واحد رکورد زد

شاخص بورس امروز با رقم بی‌سابقه 82 هزار واحد صعود کرد و وارد کانال یک میلیون و 700 هزار واحد شد.

شاخص بورس با ورود به کانال یک میلیون و 700 هزار واحد رکورد زد
کد خبر: 417326
|
۱۳۹۹/۰۴/۱۶ ۱۳:۱۵:۵۱

اعتمادآنلاین| شاخص بورس امروز با 82 هزار و 544 واحد صعود به رقم یک میلیون و 737 هزار واحد رسید. شاخص کل با معیار هم وزن نیز 13 هزار و 926 واحد صعود کرد و در رقم 483 هزار و 846 واحد ایستاد. در این بازار یک میلیون معامله به ارزش 136 هزار و 613 میلیارد ریال انجام شد.

سرمایه‌ گذاری تامین اجتماعی، فولاد مبارکه اصفهان، صنایع پتروشیمی خلیج فارس، ملی صنایع مس ایران، س‌ نفت و گاز و پتروشیمی تامین، گروه مدیریت سرمایه‌ گذاری امید و گسترش نفت و گاز پارسیان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس داشتند و بانک‌های ملت و تجارت، ملی صنایع مس ایران، فولاد مبارکه اصفهان، پالایش نفت اصفهان، گسترش سرمایه‌ گذاری ایران خودرو و بانک صادرات ایران نمادهای پربیننده این بازار بودند.

شاخص کل فرابورس نیز 518 واحد صعود و رقم 17 هزار و 804 واحد را ثبت کرد. هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه، سهامی ذوب آهن اصفهان، سرمایه‌ گذاری صبا تامین، پتروشیمی زاگرس، فولاد هرمزگان جنوب، پتروشیمی مارون و بیمه پاسارگاد نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند و سهامی ذوب‌آهن اصفهان، گروه صنایع کاغذ پارس، بانک دی، سیمان لار سبزوار، گروه سرمایه‌ گذاری میراث فرهنگی، کشت و صنعت شهداب ناب خراسان و صنایع ماشین‌های اداری ایران نمادهای پربیننده این بازار بودند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها