کد خبر: 417395
|
۱۳۹۹/۰۴/۱۶ ۱۷:۳۰:۴۱
| |

طلا گران‌تر از دیروز

درحالی که نگرانی در مورد افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا، تقویت بازارهای سهام را خنثی کرده است، قیمت طلا در معاملات امروز به 1775.11 دلار در هر اونس افزایش یافت.

طلا گران‌تر از دیروز
کد خبر: 417395
|
۱۳۹۹/۰۴/۱۶ ۱۷:۳۰:۴۱

اعتمادآنلاین| درحالی که نگرانی در مورد افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا، تقویت بازارهای سهام را خنثی کرده است، قیمت طلا در معاملات امروز افزایش یافت.

هر اونس طلا در بازارهای جهانی با 3.06 دلار افزایش 1775.11 دلار فروخته شد.

در چهار روز نخست ماه جولای (ماه جاری میلادی) 15 ایالت آمریکا در افزایش شمارش مبتلایان به کووید 19 رکورد ثبت کردند و این امر سبب شد تا برخی از برنامه های کاهش مقرارت های محدودیت زا لغو شود. افزایش مبتلایان در کشورهایی نظیر هند، استرالیا و مکزیک نیز ادامه یافت.

جیگار تریودی، تحلیلگر کالاهای اساسی در بمبئی گفت: «برخی از دارایی های ریسک پذیر در حال نشان دادن خوش بینی در مورد احیای اقتصاد آمریکا هستند اما با توجه به روابط آمریکا و چین و شکل بهبود اقتصادی، احساس حاکم بر بازار طلا مثبت است.»

وی افزود: بیشتر عوامل افزایشی قیمت طلا کم شده اند اما وخیم شدن روابط تجاری آمریکا و چین احتمالا مقداری باعث خرید طلا خواهد شد.

با بهبود فعالیت های اقتصادی چین، ارزش سهام های جهانی به بالاترین رقم 4 هفته گذشته رسید درحالی که سرمایه گذاران به دنبال انتظار آمار فعالیت بخش خدمات آمریکا برای ماه ژوئن هستند.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها