کد خبر: 417608
|
۱۳۹۹/۰۴/۱۸ ۰۸:۳۰:۰۰
| |

گزارش «اعتمادآنلاین» از حاشیه جدید لیگ برتر:

استقلال قربانی زیاده‌خواهی فولاد شده است؟+ ویدئو

سعید آذری باید پاسخگوی اتهاماتی باشد که مدیران استقلال به او و کادر فنی تیمش زده‌اند. اگر مجموعه فولاد خوزستان پاسخ روشنی به این اتهام‌ها ندهد، آن‌گاه مشخص می‌شود که مدیران این تیم جان بازیکنان خود و استقلال را به خطر انداخته‌اند.

استقلال قربانی زیاده‌خواهی فولاد شده است؟+ ویدئو
کد خبر: 417608
|
۱۳۹۹/۰۴/۱۸ ۰۸:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| استقلال درگیر یک دعوای بزرگ شده و هر روز هم به حواشی این دعوا افزوده می‌شود. سعید آذری مدیرعامل فولاد خوزستان یک طرف ماجراست و کادر فنی، مدیران استقلال و هواداران این تیم هم در طرف دیگر داستان. مدیران و مربیان استقلال که حسابی از ابتلای بازیکنان‌شان به ویروس کرونا عصبانی‌اند، گفته‌اند فولادی‌ها مقصر وقوع این فاجعه هستند. مدیران استقلال تیم فولاد را متهم به پنهان‌کاری می‌کنند و چنان‌که از شواهد پیداست، استقلالی‌ها چندان بیراه هم نمی‌گویند.

استقلال

ماجرا از کجا آغاز شد؟

بعد از مثبت شدن تست بازیکنان استقلال، مدیران این باشگاه مدعی شدند تست کرونای بازیکنان استقلال پیش از بازی با فولاد منفی بوده و تمام این اتفاقات بعد از بازی با سرخ‌های خوزستان رخ داده است. سعید آذری، مدیرعامل فولاد خوزستان، اما خیلی زود به این موضوع واکنش نشان داد و نوشت: «بازیکنان استقلال بعد از بازی با فولاد تست کرونا داده‌اند و جواب تست هم منفی بوده پس همه‌گیری ویروس کرونا در باشگاه استقلال بعد از بازی با فولاد رخ داده است.» این پست اینستاگرامی آذری خیلی سریع با واکنش استقلالی‌ها رو‌به‌رو شد. آنها برای اثبات این فرضیه که بازیکنان استقلال در بازی با فولاد به کرونا مبتلا شده‌اند به صحبت‌های حسن بیت‌سعید، وینگر فولاد، استناد کردند. یک ویدئو از حسن بیت‌سعید در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود که این بازیکن طی آن ادعا می‌کند، 12 روز است که به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در قرنطینه به سر می‌برد؛ این بدان معنی است که بیت‌سعید یک روز قبل از بازی با استقلال به ویروس کرونا مبتلا شده و با همان حال و روز هم مقابل استقلال به میدان رفته است. پس گویا این ادعا درست به نظر می‌رسد و به گفته خود بیت‌سعید در این فیلم، او از یک روز قبل از بازی برابر استقلال از بیماری خود اطلاع داشته است.

پست سعید آذری علیه استقلال

ماجرای فلافل خوردن استقلالی‌ها در اهواز

اهالی فوتبال فکر می‌کردند ویدئوی بیت‌سعید پایانی بود بر حواشی این دیدار جنجالی، اما سعید آذری اجازه نداد این اتفاق رخ دهد. آذری مدعی شد تمام بازیکنان استقلال در شب مسابقه از کثیف‌ترین فلافل‌فروشی اهواز سفارش فلافل داده‌اند. این صحبت‌های آذری آتش اختلاف را شعله‌ورتر کرد. او البته تنها به این موضوع بسنده نکرد و بازیکنان و کادر فنی استقلال را متهم کرد که این کار را با نیت قبلی انجام داده‌اند.

سعید آذری، مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان

تکذیب باشگاه استقلال

صحبت‌های آذری خیلی زود واکنش مدیران استقلال را برانگیخت. سعید رمضانی سرپرست این تیم ضمن تکذیب صحبت‌های مدیرعامل فولاد گفت: «من از آقای آذری توقع نداشتم وارد این مسائل بچگانه شود. اصلاً چنین اتفاقی رخ نداده و این صحبت کذب محض است.»

البته رمضانی تنها به تکذیب حرف‌های آذری اکتفا نکرد و گفت: «ما می‌دانیم که قبل از بازی فولاد با استقلال کدام یک از بازیکنان تیم آنها مریض بوده و چگونه او را مجبور کرده‌اند که بازی کند. حتی گفته‌اند اگر بازی ‌نکنی قراردادت را کم می‌کنیم. ما همچنین شنیده‌ایم که بازیکن به منزلش برگشته و اطلاعات زیاد دیگری هم داریم.»

سعید رمضانی و فرهاد مجیدی

مهدی عبدیان، عضو جدید هیات‌مدیره استقلال، نیز در پیامی اینستاگرامی با آرزوی سلامتی برای حسن بیت‌سعید خطاب به سعید آذری نوشت: «شما که آمار آرایشگاه رفتن بازیکن ما را دارید باور کنیم خبر نداشتید که او (بیت‌سعید) کرونا داشته؟»

مهدی عبدیان استقلال

حالا سعید آذری باید پاسخگوی اتهاماتی باشد که مدیران استقلال به او و کادر فنی تیمش زده‌اند. اگر مجموعه فولاد خوزستان پاسخ روشنی به این اتهام‌ها ندهد، آن‌گاه مشخص می‌شود مدیران این تیم جان بازیکنان خود و استقلال را به خطر انداخته‌اند. و این موضوع می‌تواند برای آنها گران تمام شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها