«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

ویروس کرونا| پدر جانسون به دستورات پسرش اعتنایی نمی‌کند

استنلی جانسون، پدر نخست‌وزیر انگلیس، به دستورالعمل‌های صادرشده از سوی دولتی که پسرش ریاست آن را بر عهده دارد اعتنایی نمی‌کند. در همین راستا او خبر داده که خللی در سفر برنامه‌ریزی‌شده‌اش به یونان وارد نخواهد شد.

ویروس کرونا| پدر جانسون به دستورات پسرش اعتنایی نمی‌کند
کد خبر: 417615
|
۱۳۹۹/۰۴/۱۹ ۱۰:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| پدر نخست‌وزیر انگلیس به دستورالعمل‌های صادرشده از سوی دولتی که پسرش ریاست آن را بر عهده دارد اعتنایی نمی‌کند، در همین راستا او خبر داده که خللی در سفر برنامه‌ریزی‌شده‌اش به یونان وارد نخواهد شد.

به گزارش اعتمادآنلاین، رویترز خبر داد، استنلی جانسون پدر بوریس جانسون تاکید کرد قصد ندارد به خاطر دستوراتی که پسرش صادر می‌کند در برنامه سفرش به یونان تغییری صورت دهد.

مسئولان یونانی هم خبر دادند، استنلی روز پنجشنبه گذشته وارد این کشور شده و ظاهراً در منطقه‌ای در شمال کشور که خانه‌ای در آنجا دارد اقامت کرده است.

استنلی جانسون راجع به نقض توصیه‌های دولت بریتانیا در مورد مسافرت نکردن گفته است: نمی‌دانم مردم بریتانیا چه واکنشی خواهند داشت، اما من برای گذراندن تعطیلات و مرتب کردن منزلم (که در شمال یونان واقع است) به اینجا سفر کرده‌ام تا در دوره شیوع ویروس کرونا از آن استفاده کنم.

او در عین حال ادعا کرده، تمامی شیوه‌نامه‌های بهداشتی مقابله با ویروس کرونا را رعایت کرده است و قصد دارد بعد از اتمام کارش به بریتانیا بازگردد.

استنلی همچنین افزوده، تصاویری که در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده برای به چالش کشیدن و بی‌اعتنایی به دستورات پسرش یا هیچ فرد دیگری نبوده است.

بوریس جانسون نیز در مورد بی‌اعتنایی پدرش به دستورالعمل‌های مسافرت نکردن به شبکه ال‌بی‌سی گفته است: بهتر است درباره این موضوع از خود او سوال کنید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها