کد خبر: 417630
|
۱۳۹۹/۰۴/۱۷ ۱۵:۲۹:۳۶
| |

منصور ضابطیان:‌

رسانه باید فضای مجازی را هدایت کند نه اینکه برعکس باشد

منصور ضابطیان مجری برنامه‌های تلویزیونی درباره تأثیر گرفتن تلویزیون از اینستاگرام در استفاده از چهره‌های مجازی و برنامه‌سازی بیان کرد که تلویزیون باید فضای مجازی را هدایت کند نه برعکس.

رسانه باید فضای مجازی را هدایت کند نه اینکه برعکس باشد
کد خبر: 417630
|
۱۳۹۹/۰۴/۱۷ ۱۵:۲۹:۳۶

اعتمادآنلاین| منصور ضابطیان که این روزها بیشتر در رادیو فعالیت دارد درباره اینکه چرا کمتر مجریان حرفه‌ای تلویزیون در برنامه‌ها اجرا می‌کنند، بیان کرد: ما در صداوسیما مجریانی داشته‌ایم که بهترین برنامه‌ها را ساخته‌اند و من از آن‌ها کار را یاد گرفته‌ام و متأسفانه امروز هیچیک در تلویزیون نیستند.

وی درباره خلا حضور این افراد اضافه کرد: وقتی این افراد نیستند و یا همکارانم در حاشیه هستند، یعنی یک جای کار ایراد دارد؛ یا دایره دوستان تنگ شده که کسی در آنجا نمی‌شود یا شرایط کار مهیا نیست و این زنگ خطری است که خیلی وقت است به صدا درآمده است.

مجری برنامه‌های «رادیو هفت» و «صد برگ» درباره اینکه چرا تلویزیون بیشتر به سمت برنامه‌هایی با رویکرد بهره‌گیری از اینستاگرام و یا چهره‌های مجازی رفته است، گفت: وقتی با سابقه‌ها در رسانه نباشند یعنی یا تلویزیون آن‌ها را تحمل نمی‌کند یا آن‌ها تلویزیون را تحمل نمی‌کنند و این به معنای از دست رفتن سرمایه‌های کشور است. ضمن اینکه این رسانه است که باید فضای مجازی را هدایت کند نه اینکه برعکس باشد و فضای مجازی روی این رسانه تاثیر بگذارد.

وی در پایان درباره برنامه‌هایی که با هدف پخش از فضای مجازی ساخته می‌شوند، گفت: این حرفه‌ای نیست که ما با این هدف برنامه بسازیم که دو دقیقه از کارمان در فضای مجازی ترند باشد!

ضابطیان در پایان گفت: ما شعاری به‌عنوان رویکرد اصلی تلویزیون داریم که به آن احترام می‌گذاریم و همان سخن امام خمینی (ره) است که تلویزیون را دانشگاه می‌دانستند. اگر تلویزیون مغلوب فضای مجازی شود دیگر نمی‌تواند به بعد آموزشی و دانشگاهی‌اش عمل کند.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها