جود لاو بازیگر فیلم «پیتر پن و وِندی» شد

جو لاو بازیگر بریتانیایی این بار در نقش کاپیتان هوک چهره مشهور دنیای دزدان دریایی ظاهر می‌شود.

جود لاو بازیگر فیلم «پیتر پن و وِندی» شد
کد خبر: 417733
|
۱۳۹۹/۰۴/۱۸ ۰۹:۱۶:۲۲

اعتمادآنلاین| جود لاو نقش کاپیتان هوک را در فیلم «پیتر پن و وِندی» دیزنی برعهده می‌گیرد.

این بازیگر در حال مذاکره است تا در فیلم کلاسیک دیزنی با عنوان «پیتر پن و وِندی» در نقش شخصیت منفی کاپیتان هوک بازی کند.

دیوید لاوری کارگردان «اژدهای پیت» نیز قرار است این فیلم را کارگردانی کند. وی همچنین نویسنده فیلمنامه در کنار توبی هالبروکس و از تهیه‌کنندگان در کنار جیم ویتاکر خواهد بود.

دیزنی این فیلم را با اقتباس از انیمیشن کلاسیک سال 1953 خود می‌سازد که موفق‌ترین اقتباس از رمان جی.ام.بری درباره پیتر پن بوده است.

پیتر پن پسری است که هرگز بزرگ نمی‌شود و در دنیای جادویی ناکجاآباد (نِوِرلند) زندگی می‌کند.

استودیوهای متعددی از این داستان برای پرده بزرگ و کوچک فیلم ساخته‌اند. فیلم «هوک» اسپیلبرگ با بازی رابین ویلیامز و فیلم «پن» جو رایت که هر 2 در باکس آفیس ناموفق ظاهر شدند از جمله این اقتباس‌ها هستند.

اگر این قرارداد منعقد شود جود لاو جا پای چهره‌هایی چون داستین هافمن و جیسون ایزاکس و از همه جدیدتر گارت هدلوند می‌گذارد که پیشتر در نقش این چهره نمادین و شناخته شده بازی کرده‌اند.

انتظار می‌رود این فیلم برای سینما تهیه شود.

دیزنی سال خیلی موفقی را با اقتباس از فیلم‌های انیمیشن خودش پشت سر گذاشت و سال پیش با نمایش «علاء‌الدین» و «شیر شاه» که هر 2 از انیمیشن‌هایشان اقتباس شده بودند بیش از یک میلیارد دلار فروخت. اکنون قسمت دوم «علاء‌الدین» نیز در دستور ساخت قرار گرفته است.

لاو بازی در «پاپ چدید» برای اچ‌بی‌او را در برنامه داشت و به تازگی در «بخش ریتم» پارامونت بازی کرد. او قرار است بار دیگر در فیلم بعدی «هیولاهای شگفت انگیز و زیستگاه‌هایشان» در نقش دامبلدور بازی کند.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها