کد خبر: 417836
|
۱۳۹۹/۰۴/۱۸ ۱۳:۴۰:۰۰
| |

بازار طلا تغییر جهت داد

سکه 700هزار تومان گران شد

رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: با وجود پیش‌بینی ریزش بیشتر قیمت‌ طلا و سکه، روند بازار از ساعات پایانی معاملات روز گذشته مجددا صعودی شد تا جاییکه قیمت سکه حدود 700هزار تومان افزایش یافت.

سکه 700هزار تومان گران شد
کد خبر: 417836
|
۱۳۹۹/۰۴/۱۸ ۱۳:۴۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ابراهیم محمدولی با اشاره به افزایش مجدد قیمت طلا و سکه اظهار کرد: با کاهش نرخ ارز و افت قیمت سکه و طلا پیش‌بینی ما این بود که سیر نزولی بازار طلا حداقل تا پایان هفته جاری ادامه‌دار باشد اما در ساعات پایانی معاملات روز گذشته با افزایش قیمت دلار، روند نزولی بازار طلا هم معکوس شد.

محمدولی ادامه داد: در پی این افزایش ناگهانی، قیمت طلا در بازار امروز نسبت به ساعات ابتدایی معاملات روز گذشته حدود 30هزار تومان و سکه طرح جدید 700هزار تومان گران شده است.

به گفته رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران، طلا و سکه در بازار امروز هم رکورد جدیدی ثبت کرده و به بالاترین قیمت‌ تاریخی خود رسیده است.


قیمت طلا و سکه در بازار امروز


محمدولی با تشریح قیمت‌ طلا و انواع سکه در بازار امروز بیان کرد: بهای طلای 18عیار امروز گرمی 959هزار تومان است، ضمن اینکه قیمت هر قطعه سکه تمام طرح امامی در بازار آزاد به 10میلیون و 550 و سکه طرح قدیم به 9میلیون و 500هزار تومان رسید.

او اضافه کرد: همچنین امروز نیم سکه با قیمت پنج میلیون و 300، ربع سکه سه میلیون و 100 و سکه یک گرمی، یک میلیون و 600هزار تومان معامله می‌شود.

منبع: اقتصادآنلاین

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها