«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

ویروس کرونا زوج بریتانیایی را میلیونر کرد

با وجود اینکه ویروس کرونا مشکلات اقتصادی زیادی برای جهان به وجود آورده و ورشکستگی و رکود مربوط به این ویروس در دنیا به یک اپیدمی تبدیل شده است و بسیاری از کارگران هم به دلیل ویروس کرونا در سراسر جهان بیکار شده‌اند، این ویروس برای یک زوج بریتانیایی میلیون‌ها پوند به ارمغان آورد.

ویروس کرونا زوج بریتانیایی را میلیونر کرد
کد خبر: 417972
|
۱۳۹۹/۰۴/۲۶ ۱۳:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| با وجود اینکه ویروس کرونا مشکلات اقتصادی زیادی برای جهان به وجود آورده و ورشکستگی و رکود مربوط به این ویروس در دنیابه یک اپیدمی تبدیل شده است و بسیاری از کارگران هم به دلیل ویروس کرونا در سراسر جهان بیکار شده‌اند، این ویروس برای یک زوج بریتانیایی میلیون‌ها پوند به ارمغان آورد.

به گزارش اعتمادآنلاین، رسانه‌ها خبر دادند، یک زوج بریتانیایی که در بخش دارویی فعالیت می‌کردند از ساخت و فروش مایع ضدعفونی‌کننده 30 میلیون پوند معادل 37 میلیون دلار درآمد کسب کردند.

اندرو مونتاجیو و همسرش راشل در بحبوحه شیوع ویروس کرونا در مارس گذشته تصمیم گرفتند یک شرکت کوچک بسته‌بندی مواد ضدعفونی‌کننده تاسیس کنند، و در چارچوب توصیه‌های مکرر مسئولان بهداشتی و درمانی بر استفاده از ضدعفونی‌کننده‌ها، کسب‌وکارشان به شدت درآمدزا شد.

روزنامه میرور که داستان این زوج را در صفحات خود منتشر کرده نوشت، شرکت این زوج در حال حاضر 12 کارمند استخدام و با هشت شرکت و فروشگاه بزرگ قرارداد امضا کرده است.

اندرو و راشل موفق شدند در سایه اعمال محدودیت‌های قرنطینه مایع ضدعفونی‌کننده را تولید کنند و آن را به فروشگاهای مختلف بفروشند چنان‌که این درخواست‌ها تا به امروز نیز ادامه دارد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها