شریف:

تست‌های مثبت شده مربوط به اعضای تیم است نه فقط بازیکنان

سرمربی تیم فوتسال بانوان هیئت خراسان رضوی گفت: تست‌هایی که مثبت شده مربوط به اعضای تیم است نه فقط بازیکنان تیم.

تست‌های مثبت شده مربوط به اعضای تیم است نه فقط بازیکنان
کد خبر: 418031
|
۱۳۹۹/۰۴/۱۹ ۱۲:۰۸:۰۲

اعتمادآنلاین| فاطمه شریف پس از مثبت شدن تست کرونای 5 نفر از اعضای تیم فوتسال بانوان هیئت خراسان رضوی به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: تست پی سی آر را از بازیکنان و کادر فنی تیم گرفتیم و ممکن است خطاهایی داشته باشد. از طرفی کسانی که تست شان مثبت شده است هیچ علائمی نداشتند یعنی اگر این تست را نمی‌گرفتند متوجه نمی‌شدند که مبتلا هستند.

وی با بیان این مطلب که فقط تست بازیکنان مثبت نشده است، افزود: کسانی که تست شان مثبت شده است فقط بازیکن نیستند بلکه اعضای تیم خراسان رضوی نیز هستند یعنی ممکن است بازیکن یا مربی و یا سرپرست باشند.

وی تعداد افرادی که تست شان مثبت شده است را غیر واقعی عنوان کرد و اظهار داشت: تعداد افرادی که تست‌شان مثبت شده است نیز درست گفته نشده و فکر می‌کنم بزرگ‌نمایی شده است. این تست‌ها محرمانه است و نباید در اختیار کسی قرار دهیم و نمی‌توانم تعداد را بگویم اما کمتر از پنج نفر بوده‌اند.

سرمربی تیم فوتسال بانوان هیئت خراسان رضوی از گرفتن دوباره تست کرونا در هفته آینده خبر داد و گفت: با توجه به اینکه در تست پی سی آر چهل درصد احتمال خطا وجود دارد و افرادی که تست شان مثبت شده است نیز هیچ علامتی نداشته‌اند فرض را بر این گذاشتیم که شاید خطایی رخ داده است و دوباره تست می‌گیریم ولی روزی که تست می‌دهیم هنوز مشخص نیست و فکر نمی‌کنم به فاصله کمتر از شش روز بتوانیم دوباره تست کرونا بدهیم.

وی درباره برگزاری مسابقات مرحله پلی آف در این شرایط خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقه واقعا سخت است چون استرس خاصی وجود دارد هم به دلیل اینکه وضعیت شهر مشهد قرمز است و هم اینکه تست برخی افراد بدون علامت مثبت شده است بنابراین شرایط سخت است ولی نشدنی نیست و باید منتظر تصمیم سازمان لیگ باشیم.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها