احمد مازنی در یادداشتی نوشت:

جبهه اصلاحات نباید برابر رد اعتبارنامه تاجگردون سکوت کند

نماینده مردم تهران در مجلس دهم درباره رد اعتبارنامه تاجگردون نوشت: تاجگردون متهم به اتهاماتی بود که در مراجع چهارگانه، شورای نگهبان، شعبه مربوط و کمیته تحقیق و تفحص رد شده بود، بنا بر این رای گیری خلاف قانون و خلاف رویه جاری در ده دوره مجلس شورای اسلامی بود.

جبهه اصلاحات نباید برابر رد اعتبارنامه تاجگردون سکوت کند
کد خبر: 418072
|
۱۳۹۹/۰۴/۱۹ ۱۴:۴۰:۵۵

اعتمادآنلاین| «احمد مازنی» نماینده تهران در مجلس یازدهم در یادداشتی در کانال تلگرامی خود نوشت؛ نمایندگان مخالف تاجگردون و در راس آن ها یکی از مدعیان عدالت خواهی فقط برخورد سیاسی کردند، تاجگردون متهم به اتهاماتی بود که در مراجع چهارگانه، شورای نگهبان، شعبه مربوط و کمیته تحقیق و تفحص رد شده بود، بنا بر این رای گیری خلاف قانون و خلاف رویه جاری در ده دوره مجلس شورای اسلامی بود، بزرگان کشور و عقلاء اصول گرا در مقابل این بدعت نباید سکوت کنند، صد البته جریان اصلاحات که یکی از نامزدهای مورد حمایتش را از مجلس اخراج کردند باید از حق او و مردم حوزه انتخابیه اش دفاع کند.

درست است که ساختار حزبی نداریم اما همین جبهه نیم بندی که بنام جبهه اصلاحات وجود دارد نباید در مقابل چنین رفتاری سکوت کند و یا به نوعی با آن ها هم صدا شود. این مدعیان بی هنر تا خرخره غرق فسادند، هم فساد سیاسی و هم اقتصادی، یقینا رفتارشان با تاجگردون بر اساس اتهامات مطرح شده نبود چرا که اگر چنین بود گزارش کمیته تحقیق و تفحص خودشان همه اتهامات را رد کرده بود، این ها فقط برای ایجاد رعب در مخالفان و ساکت کردن معدود نمایندگان مستقل و تقریبا اصلاح طلب و خالی کردن کمیسیون برنامه و بودجه از نامحرم و بالاخره گرایش سیاسی تاجگردون با ایشان برخورد کردند.

اگر امروز سران اصلاحات و عقلاء اصول گرا سکوت کنند فردا نوبت خودشان است و نوبت مردم بی پناهی که از قدرت لابی گری تاجگردون برخوردار نیستند!


مگر اتهامات ناروایی که این روزها با هر بهانه ای علیه بزرگان اصلاحات و یاران امام در رسانه های بیت المال خور می نویسند نمی بینید؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها