کد خبر: 418080
|
۱۳۹۹/۰۴/۱۹ ۱۵:۰۸:۵۳
| |

مدودف:

مسکو باید واکنشی اثرگذار به ناتو داشته باشد

نخست‌وزیر پیشین روسیه تاکید کرد، مسکو باید واکنشی اثرگذار به ناتو داشته باشد و تسلیحات خود را "دقیق و در جایگاه برتر" نگاه دارد.

مسکو باید واکنشی اثرگذار به ناتو داشته باشد
کد خبر: 418080
|
۱۳۹۹/۰۴/۱۹ ۱۵:۰۸:۵۳

اعتمادآنلاین| به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، دیمیتری مدودف، نخست‌وزیر پیشین روسیه گفت: اگر ما در این سازمان که یک ائتلاف نظامی است، حضور نداریم، باید درک کنیم که نیر,های مسلح این نهاد نظامی در اصل برای مشارکت در اقدامات نظامی، احتمالا علیه کشور ما آماده می‌شوند.

مدودف گفت: نیازی نیست که به استقرار کلاهک‌های هسته‌ای استراتژیک اشاره کنم. ما باید تسلیحات خودمان را در شرایط مناسب نگاه داریم. این تسلیحات باید دقیق، بُرنده و برتر باشند. برای همین است که انواع جدید تسلیحات تولید می‌شوند تا واکنش اثرگذاری به چنین اقداماتی داشته باشیم.

نخست‌وزیر پیشین روسیه ادامه داد: در دوران پاندمی کرونا مسکو از طریق کانال‌های مختلف خواستار توقف هرگونه اقدامات غیر ضروری در خط تماس میان ناتو و روسیه و سازمان پیمان امنیت جمعی شد. اما آن‌ها همچنان مانور برگزار می‌کنند و یگان‌های بزرگ نظامی جابجا می‌کنند. البته که ما مجبور هستیم واکنش نشان دهیم.

مدودف همچنین به روزنامه کومسومولسکایا پراودا گفت پس از انتصاب به عنوان معاون شورای امنیت روسیه هم همچنان روابط بسیار دوستانه‌ای با ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه دارد.

دیمیتری مدودف گفت: ما همچنان روابط بسیار دوستانه‌ای داریم. رئیس‌جمهوری شخص اول کشور است. من بابت مسوولیت‌های جدیدم، به عنوان معاون پوتین در عملیات شورای امنیت در امور امنیتی خدمت می‌کنم. برای همین است که از راه‌های مختلف در تماس هستیم، درباره تمام مسائل امنیتی و همچنین مسائل اقتصادی و سیاسی رایزنی می‌کنیم.

این سیاستمدار روس همچنین گفت، به عنوان رئیس حزب سیاسی روسیه متحد با پوتین درباره مسائل حزبی گفت‌وگو می‌کند. او افزود: خصوصا زمانی که ما پیشنهادهایی برای حمایت از اقتصاد، جو اجتماعی، مشاغل و مسائل اشتغال ارائه می‌دهیم. بنابراین همه چیز مرتب است و همه چیز خوب است.

منبعک ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها