کد خبر: 418120
|
۱۳۹۹/۰۴/۱۹ ۱۸:۵۳:۰۰
| |

از شنبه بدون ماسک به ادارات نروید

مسئولان ادارات و واحدهای وابسته و تابعه مکلف شدند ضمن راهنمایی مراجعان در خصوص رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی، از ورود افراد فاقد ماسک به محیط اداری و مراکز خدماتی و عملیاتی جلوگیری و از ارائه خدمات به آنان خودداری نمایند.

از شنبه بدون ماسک به ادارات نروید
کد خبر: 418120
|
۱۳۹۹/۰۴/۱۹ ۱۸:۵۳:۰۰

اعتمادآنلاین| حسن روحانی گفت: اگر کارمند در اداره‌ای شلوغ بدون ماسک می‌آید، باید غیبت بزنند و او را برگردانند، لااقل نسبت به ادارات دولتی و جاهایی که متعلق به دولت یا شبه دولت است مثل بانک‌ها، شهرداری‌ها، اینها باید الزام شود و قدم به قدم جلو بیاییم تا خدمات الزامی شود.

رییس جمهوری گفت: نباید اجازه داده شود که در مترو مردم بدون ماسک وارد شوند و ارائه خدمت مترو و اتوبوس منوط به این است که افراد ماسک بزند، و ضابطین قوه قضاییه و همچنین خودِ قوه قضاییه و دادستان‌های محترم کمک کنند تا بتوانیم از این مقطع عبور کنیم؛ جاهایی هم که اتحادیه‌ها و اصناف آنها مسوول هستند؛ آنها اجازه ندهند فردی بدون ماسک در این مراکز حضور داشته باشد.

رییس دولت تدبیر و امید بر لزوم اجرای دستورالعمل اصلی بر اساس فاصله‌گذاری و ماسک زدن و نرفتن به اجتماعاتی مثل مراسم عزا و عروسی در مکان های سرپوشیده، تاکید کرد و افزود: این موارد در جلسه امروز ستاد هم مورد تاکید قرار گرفت و همه مسوولان بر رعایت آن اصرار و تاکید دارند.

روحانی به تصویب روند محدودیت‌های کرونایی در ستاد اشاره کرد و افزود: آن چه که می‌خواستیم ممنوع کنیم را اعلام می کردیم که مثلا این کار در کشور ممنوع است؛ اما به تدریج به این نتیجه رسیدیم که بعضی چیزها لازم نیست در سطح کشور ممنوع کنیم، برای اینکه این مشکل در یک استان است و ربطی به کشور ندارد.

وی گفت: ممنوعیت‌ها بر اساس قرمز و یا سفید بودن استان‌ها اجرا شد و همان طور که در جلسه هم گفته شد هیچ‌کدام اینها ثابت نیست، استان سفید ممکن است قرمز شود و یا استانی قرمز ممکن است در دوره ای سفید شود. بعد معلوم شد که ما حتی استان‌ها را نباید ملاک قرار دهیم برای اینکه در یک استان 5 شهرستان درگیر است و بقیه مشکل ندارد که باید برهمان 5 شهرستانی که درگیر است، متمرکز شویم.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها