کد خبر: 418224
|
۱۳۹۹/۰۴/۲۰ ۱۴:۳۱:۱۷
| |

برنامه اتوبوسرانی در صورت لغو اجرای طرح ترافیک در پایتخت چیست؟

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری تهران گفت: تا به این ساعت هیچ ابلاغیه‌ای برای تغییر در سرویس‌‌دهی ناوگان اتوبوسرانی به دست ما نرسیده است، اما باید به این موضوع تأکید کنم که شرکت واحد اتوبوسرانی شرکتی شبانه روزی است.

برنامه اتوبوسرانی در صورت لغو اجرای طرح ترافیک در پایتخت چیست؟
کد خبر: 418224
|
۱۳۹۹/۰۴/۲۰ ۱۴:۳۱:۱۷

اعتمادآنلاین| ترفع گفت: در صورت لغو مجدد طرح ترافیک بار تقاضای سفر با ناوگان اتوبوسرانی پایتخت کاهش پیدا می‌کند.


محمود ترفع، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری تهران در پاسخ به این سوال که برنامه اتوبوسرانی در صورت لغو اجرای طرح ترافیک در پایتخت با توجه به افزایش آمار مبتلایان به کرونا چیست گفت: تا به این ساعت هیچ ابلاغیه‌ای برای تغییر در سرویس‌‌دهی ناوگان اتوبوسرانی به دست ما نرسیده است، اما باید به این موضوع تأکید کنم که شرکت واحد اتوبوسرانی شرکتی شبانه روزی است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری تهران افزود: اگر تصمیم شبانه‌ای برای لغو اجرای طرح ترافیک در پایتخت گرفته شود، اتوبوس‌های تک‌کابین شیفت شب به خطوط پرتقاضا اضافه می‌شوند و علت این اقدام این است که تمام شهروندان خودرو شخصی ندارند و با لغو اجرای طرح ترافیک باز هم شاهد استفاده بسیاری از شهروندان از ناوگان عمومی پایتخت خواهیم بود.

ترفع با تأکید بر اینکه لغو طرح ترافیک موجب کاهش راندمان سرویس‌دهی ناوگان اتوبوسرانی می‌شود، ادامه داد: تمام خطوط اتوبوسرانی دارای خط ویژه نیستند و باید در مسیر عادی سرویس‌دهی کنند که با لغو طرح ترافیک و افرایش ترافیک در نقطه مرکزی پایتخت به دلیل در ترافیک ماندن اتوبوس‌ها، راندمان سرویس‌دهی کاهش پیدا می‌کند.

بیان کرد: ما در هسته مرکزی پایتخت مانند میدان بهارستان و محدوده بازار خط ویژه بی آر تی نداریم و اتوبوس‌ها باید در مسیر عادی حرکت و سرویس‌دهی کنند.

مدیرعامل شرکت واحداتوبوسرانی با اشاره به اینکه با لغو مجدد طرح ترافیک در پایتخت بار سرویس‌دهی ناوگان اتوبوسرانی سبک‌تر می‌شود، افزود: درباره لغو طرح ترافیک در پایتخت با توجه به اوج‌گیری ویروس کرونا در پایتخت تابع تصمیم ستاد مقابله با کرونا هستیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها