روابط رژیم صهیونیستی با برخی کشورهای عربی در حال بهبود است؟

وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی گفت که روابط این رژیم با برخی کشورهای عربی در حال بهبود است.

روابط رژیم صهیونیستی با برخی کشورهای عربی در حال بهبود است؟
کد خبر: 418226
|
۱۳۹۹/۰۴/۲۰ ۱۴:۴۱:۰۰

اعتمادآنلاین| الی کوهن، وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی امروز (جمعه) در سخنانی گفت که روابط این رژیم با کشورهای عربی فارغ از مسأله فلسطین در حال پیشرفت است.

به نوشته روسیا الیوم، کوهن مدعی شد در شرایطی که هیچ افق روشنی مقابل حل و فصل مسأله فلسطین وجود ندارد، اسرائیل در خصوص بهبود روابطش با کشورهای عربی مطمئن است و این روابط ارتباطی به صلح یا عدم صلح با فلسطینی‌ها ندارد.

این مقام صهیونیستی، بار دیگر «ایران» را تنها منبع تهدید در منطقه غرب آسیا نامید و در ادامه گفت که رهبران کشورهای عربی جذب تکنولوژی اسرائیل شده‌اند.

کوهن در این خصوص گفت: «اهمیت گاز و نفت در حال کاهش است و تکنولوژی به مرور در جایگاه مهم‌تری قرار می‌گیرد و بنابراین عربستان سعودی و امارات و دیگر کشورها به همکاری با اسرائیل بسیار علاقه‌مند هستند و این به نفع منافع دو طرف است.»

وزیر اطلاعات اسرائیل در خصوص چرایی اقدام این رژیم برای اجرای طرح اشغال کرانه باختری در سایه شیوع کرونا گفت که تل آویو می‌خواهد از بازه زمانی پیش از انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا استفاده ببرد، چرا که نمی‌توان مطمئن بود که آمریکا پس از انتخابات نیز از این طرح حمایت خواهد کرد یا نه.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها