کد خبر: 418267
|
۱۳۹۹/۰۴/۲۱ ۰۹:۳۰:۰۰
| |

مهرداد بشاگردی، بازیکن گل‌گهر، در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین»:

گل‌گهر در لیگ می‌ماند

دروازه‌بان گل‌گهر گفت: واقعاً تیم ما از همه لحاظ شرایط بسیار خوبی دارد. خیلی به بازی‌های آینده امیدواریم. تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا بتوانیم از انتهای جدول به رتبه بالاتری دست پیدا کنیم چراکه تیم ما از پتانسیل بالایی بهره‌مند است.

گل‌گهر در لیگ می‌ماند
کد خبر: 418267
|
۱۳۹۹/۰۴/۲۱ ۰۹:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ترنم کشاورز- مهرداد بشاگردی در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین در مورد شکست گل‌گهر مقابل شهرخودرو گفت: بازی بسیار خوبی بود. بدون شک بعد از شکست مقابل سپاهان به سه امتیاز این دیدار نیاز داشتیم. به رغم شروع بسیار خوب‌مان، شرایط بد ما در جدول و استرس در مورد این موضوع به ما اجازه نداد تا آن‌طور که دوست داشتیم به نتیجه برسیم. هرچه بازی جلوتر می‌رفت شرایط برای ما سخت‌تر می‌شد و متاسفانه در دقایق آخر هم روی یک ضدحمله گل خوردیم و نتوانستیم امتیازی از این دیدار بگیریم.

او راجع به عملکرد خوبش در مقایسه با سایر بازیکنان تیم گفت: خوشبختانه تیم ما تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشت. همه بازیکنان‌مان هم تلاش کردند تا بهترین عملکرد را در این بازی داشته باشند و هیچ‌کسی از هیچ تلاشی فروگذار نکرد. ولی پست دروازه‌بانی به این دلیل که بسیار حساسیت‌برانگیز است کمی بیشتر به چشم می‌آید. فقط امیدوارم هر اتفاقی که می‌افتد به نفع تیم گل‌گهر سیرجان باشد.

دروازه‌بان گل‌گهر در پاسخ این سوال که آیا فکر می‌کند این تیم در لیگ برتر می‌ماند گفت: بله صدردرصد. واقعاً تیم ما از همه لحاظ شرایط بسیار خوبی دارد. خیلی به بازی‌های آینده امیدواریم. تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا بتوانیم از انتهای جدول به رتبه بالاتری دست پیدا کنیم چراکه تیم ما از پتانسیل بالایی بهره‌مند است.

بشاگردی

گلر گل‌گهر سیرجان در خصوص کرونایی شدن برخی بازیکن‌های لیگ برتر گفت: این موضوع جدید نیست و از همان ابتدا که قرار بود مسابقات شروع شود نظر کادر تیمی ما این بود که بهتر است مسابقات لغو شود. در حال حاضر که رقابت‌ها شروع شده تمامی نفرات تیم‌ها به طور مداوم در سفر و فرودگاه هستند که این شرایط واقعاً اجتناب‌ناپذیر است. هر چقدر هم که کسی بخواهد رعایت کند این امکان از او گرفته می‌شود چون ما در فوتبال ایران چنین امکاناتی نداریم. جدا از این، همه ما خانواده داریم؛ سلامت آنها برای ما از هر چیزی مهم‌تر است. فکر می‌کنم اولین تیمی که در ایران درگیر این موضوع شد تیم ما بود. زمانی که جواب تست برخی از بازیکنان ما به اشتباه مثبت اعلام شد 10 روز بسیار سختی را پشت ‌سر گذاشتیم. امیدوارم بازیکنانی که کرونا گرفتند هرچه زودتر بهبود پیدا کنند و دیگر سلامت کسی به خطر نیفتد.

بشاگردی در پایان راجع به بازی با پیکان گفت: شرایط این هفته ما به شکلی پیش رفت که 2 بازی بعدی ما مقابل پیکان و شاهین بوشهر حکم فینال را برایمان دارد. ان‌شاءالله بتوانیم در این بازی عملکرد خوبی داشته باشیم و دست پر از زمین خارج شویم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها