سلیمانی، مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری صدرتامین:

تامین اجتماعی خانه امید کارگران است

غلام رضا سلیمانی، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صدرتامین در پیامی ضمن تبریک هفته تامین اجتماعی، گفت: نظام تأمین‌اجتماعی، سازوکاری است که با بهره مندی از ابزارهایی نظیر بیمه اجتماعی، حمایت اجتماعی و امدادی می‌کوشد یک زندگی عزتمند را برای همه آحاد جامعه فراهم کرده و ضمن تأمین نیازهای اساسی زندگی روزمره همگان، چشم‌اندازی امید بخش از فردایی روشن را پیش چشمان طبقات و گروه‌های مختلف مردم بخصوص کارگران، صنعتگران و معدنکاران بگستراند.

تامین اجتماعی خانه امید کارگران است
کد خبر: 418455
|
۱۳۹۹/۰۴/۲۱ ۱۵:۴۶:۳۷

اعتمادآنلاین| غلام رضا سلیمانی، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صدرتامین در پیامی ضمن تبریک هفته تامین اجتماعی، گفت: طی مدت حضور یکساله تیم مدیریتی صدرتامین، این شرکت ضمن بهره برداری بهینه از ظرفیت های موجود، تکمیل و توسعه زنجیره تولید محصولات را به عنوان ماموریت اصلی مدیران و کارکنان قرار داده است که برخی نتایج امیدبخش آن در همین مدت کوتاه قابل رصد و پیگیری است.

متن پیام به شرح ذیل است؛


همکاران خانواده بزرگ صدرتامین، بیمه‌شدگان، کارفرمایان و مستمری‌بگیران


سلام علیکم؛

هفته تأمین‌اجتماعی فرصت مناسب برای تجدید عهد و پیمان خدمتگزاران شما در مجموعه بزرگ صدرتامین با آرمان متعالی خدمت صادقانه در عین امانتداری و پاکدستی به اعضای خانواده بزرگ تحت پوشش تامین اجتماعی است.


در سالی که از سوی رهبر معظم و فرزانه انقلاب اسلامی به عنوان «سال جهش تولید» نامگذاری شده، شرکت سرمایه گذاری صدرتامین تلاش برای اجرایی کردن سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری در حوزه صنعت و معدن و اقتصاد مقاومتی را وجه همت خود قرار داده است.


همانگونه که استحضار دارید طی مدت حضور یکساله تیم مدیریتی صدرتامین این شرکت بهره برداری بهینه از ظرفیت های موجود، تکمیل و توسعه زنجیره تولید محصولات را به عنوان ماموریت اصلی مدیران و کارکنان قرار داده است که برخی نتایج امیدبخش آن در همین مدت کوتاه قابل رصد و پیگیری است.

برادران و خواهران؛


‌نباید از نظر دور داشت که برقراری حمایت‌های اجتماعی جهت پوشش اقشار آسیب‌پذیر و در معرض آسیب و تلاش دامنه دار برای تحقق عدالت اجتماعی، یکی از آرمان‌های متعالی دین مبین اسلام است. برمبنای تعالیم اسلامی، هدف غایی تأمین‌اجتماعی‌، بازتوزیع عادلانه درآمد‌ها در جهت رفع نیاز همه افراد و کاهش فاصله طبقاتی در جامعه اسلامی است.


نظام تأمین‌اجتماعی، سازوکاری است که با بهره مندی از ابزارهایی نظیر بیمه اجتماعی، حمایت اجتماعی و امدادی می‌کوشد یک زندگی عزتمند را برای همه آحاد جامعه فراهم کرده و ضمن تأمین نیازهای اساسی زندگی روزمره همگان، چشم‌اندازی امید بخش از فردایی روشن را پیش چشمان طبقات و گروه‌های مختلف مردم بخصوص کارگران، صنعتگران و معدنکاران بگستراند.


تأمین‌اجتماعی خانه امید مولدترین و زحمتکش‌ترین اقشار جامعه محسوب می‌شود و شرکای اجتماعی آن به‌ویژه کارگران که سربازان خط مقدم در صنعت و معدن هستند و نیز مستمری‌بگیران، آینده خویش را در گرو تدبیر خانواده بزرگ تامین اجتماعی می‌بینند. صدرتامین نیز به عنوان یکی از هلدینگ های این خانواده بزرگ تلاش دارد تا با خدمت صادقانه و شبانه روزی راه بزرگانی همچون زنده یاد دکتر نوربخش و دکتر تاج الدین را ادامه دهد.

همکاران محترم؛


بی شک ما می‌دانیم که راه دشواری برای بازسازی شرکت ها و هلدینگ صدرتامین درجهت غلبه بر چالش‌های موجود، پیش‌رو داریم اما به مناسبت هفته تأمین‌اجتماعی از شما عزیزان درخواست می‌کنم به آینده بیاندیشند؛ آینده‌ای که مطمئن هستیم با حمایت دولت و مجلس و تلاش و سختکوشی کارکنان، مدیران و همراهی و مشارکت همیشگی شرکای معدنی، صنعتی، اقتصادی و اجتماعی، روشن و امیدبخش خواهد بود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها