کد خبر: 418476
|
۱۳۹۹/۰۴/۲۱ ۱۷:۲۰:۰۰
| |

نگرانی استاندار تهران از افزایش ابتلا به کرونا در استان

استاندار تهران با ابراز نگرانی از افزایش ابتلا به کرونا گفت: برگزاری مراسم عروسی و عزا در تالارها و مساجد و همچنین سمینار یا جشنواره در دستگاه‌های اداری ممنوع است.

نگرانی استاندار تهران از افزایش ابتلا به کرونا در استان
کد خبر: 418476
|
۱۳۹۹/۰۴/۲۱ ۱۷:۲۰:۰۰

اعتمادآنلاین| استاندار تهران با ابراز نگرانی از افزایش ابتلا به کرونا گفت: برگزاری مراسم عروسی و عزا در تالارها و مساجد و همچنین سمینار یا جشنواره در دستگاه‌های اداری ممنوع است.

انوشیروان محسنی‌بندپی در حاشیه جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا با اشاره به افزایش تعداد مراجعین، بستری‌ها و بیماران بخش ویژه در استان تهران اظهار داشت: در حال حاضر 3100 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان تهران بستری هستند که 2200 نفر در بخش عادی و 680 نفر در بخش ویژه هستند.

وی با اشاره به تصمیمات مهمی که در استان تهران اتخاذ شده تاکید کرد: برگزاری هرگونه مراسم عروسی در تالارهای پذیرایی و برگزاری مراسم عزا در مساجد ممنوع است.

استاندار تهران همچنین افزود: براساس بخشنامه ابلاغی به دستگاه‌های اداری، باید از برگزاری هرگونه سمینار، جشنواره و همایش پرهیز شود و نسبت به استفاده از ماسک برای کارمندان و مراجعین اقدام شود.

محسنی‌بندپی تصریح کرد: هر کارمند و ارباب رجوعی که از ماسک استفاده نکند حق ورود به اداره و دریافت خدمات را نخواهد داشت، به علاوه نظارت نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی به صورت جدی در دستورکار قرار دارد.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها