کد خبر: 418512
|
۱۳۹۹/۰۴/۲۲ ۰۶:۵۴:۰۰
| |

اصلاح قانون انتخابات به 1400 می‌رسد؟

رئیس‌ کمیسیون شوراهای مجلس یازدهم تاکید کرد: موضوعات انتخاباتی شورا و ریاست جمهوری 1400 جزو اولویت‌های اولیه کمیسیون شوراهاست.

اصلاح قانون انتخابات به 1400 می‌رسد؟
کد خبر: 418512
|
۱۳۹۹/۰۴/۲۲ ۰۶:۵۴:۰۰

اعتمادآنلاین| محمدصالح جوکار، نماینده یزد و رئیس‌ کمیسیون شوراهای مجلس یازدهم، در رابطه با دستور کار کمیسیون شوراها و اصلاح قانون انتخابات گفت: موضوعات انتخاباتی شورا و ریاست جمهوری 1400 جزو اولویت‌های اولیه کمیسیون شوراهاست. مشکلات جدی را در نقش نظارتی انتخاب شوندگان، در این دو مورد شاهد هستیم که اصلاحاتی در حال انجام است.

او ادامه داد: اولویت دیگر مدیریت جامع و یکپارچه شهری است که ان‌شاءالله این هم به سرانجام برسد تا تکلیف شهرها و اینکه چه کسی باید شهرها را اداره کند، مشخص شود. دستگاه‌های مختلف و متفاوتی در امورات مردم دخالت می‌کنند که مردم را در این خصوص دچار سرگردانی کردند و خدمت‌رسانی هم انجام نمی‌گیرد و فقط به روز دیگر، موکول می‌کنند.

جوکار گفت: اگر مدیریت یکپارچه داشته باشیم کمتر با این مشکلات مواجه می‌شویم. در موضوعات مدیریت بحران برنامه‌هایی داریم که به این حوزه ورود پیدا کنیم. هماهنگی بین دستگاه‌های مختلف که در شرایط قبل از بحران، برای پیشگیری آن اقداماتی دارند و در حین بحران هم از توانمندی و ظرفیت دستگاه‌ها به‌خوبی استفاده می کنند، صورت گرفته است.

نماینده مردم یزد در خصوص اصلاح قانون انتخابات گفت: قانون اصلاح انتخابات باید به 1400 برسد و اگر کمیته مربوطه که یک ماه فرصت دارد کار را انجام و در موعد مقرر به کمیسیون بیاورد و‌ در صحن مجلس هم هرچه سریع‌تر به آن رأی دهد، تا پایان پائیز این قانون تصویب می‌شود.

منبع: برنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها