رگبار پراکنده باران در برخی مناطق کشور

مدیرکل پیش بینی وهشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان این که طی پنج روز آینده رگبار پراکنده باران در برخی از استان‌های کشور پیش‌بینی می‌شود، گفت: فردا و پس فردا (23 و 24 تیر) وزش باد شدید و گرد خاک در نوار شرقی کشور تداوم خواهد داشت.

رگبار پراکنده باران در برخی مناطق کشور
کد خبر: 418558
|
۱۳۹۹/۰۴/۲۲ ۰۹:۱۳:۱۸

اعتمادآنلاین| صادق ضیائیان اظهار کرد: طی پنج روز آینده در شمال غرب، سواحل دریای خزر و ارتفاعات البرز مرکزی بارش باران همراه با رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین طی امروز و فردا (22 و 23 تیر) علاوه بر این مناطق در دامنه‌های جنوبی البرز واقع در استان‌های قزوین، البرز، تهران و سمنان رشد ابر، رگبار پراکنده همراه با رعد و برق و وزش باد شدید رخ خواهد داد.

به گفته مدیرکل پیشبینی وهشدار سریع سازمان هواشناسی طی سه روز آینده در ارتفاعات جنوب کرمان و شرق هرمزگان در ساعات بعد از ظهر رشد ابر و رگبار و رعد و برق دور از انتظار نیست. همچنین در نوار شرقی کشور به ویژه منطقه زابل وزش باد شدید و گرد و خاک دور از انتظار نیست.

وی در ادامه تصریح کرد: طی دو روز آینده شرق دریای عمان مواج است.

ضیائیان در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (23 تیر) کمی ابری گاهی وزش باد و در بعد از ظهر افزایش ابر با حداقل دمای 22 و حداکثر دمای 35 درجه سانتیگراد و روز سه شنبه (24 تیر) نیز قسمتی ابری همراه با وزش باد و در بعد از ظهر افزایش ابر با حداقل دمای 23 و حداکثر دمای 36 درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها