کد خبر: 418721
|
۱۳۹۹/۰۴/۲۲ ۱۷:۲۰:۰۰
| |

مشاور و رئیس حوزه ریاست مجلس خبر داد:

شناسایی راهکار‌های تامین ارز برای کالا‌های اساسی

مشاور و رئیس حوزه ریاست مجلس گفت: در راستای رهنمود‌های مقام معظم رهبری و به منظور تعامل موثر و هم‌افزایی قوای سه‌گانه برای حل مسائل و مشکلات اصلی کشور موضوع راهکار‌های تامین ارز برای کالا‌های اساسی در جلسه‌ی تخصصی فردا (دوشنبه، 23 تیرماه) با حضور ریاست مجلس شورای اسلامی بررسی می‌شود.

شناسایی راهکار‌های تامین ارز برای کالا‌های اساسی
کد خبر: 418721
|
۱۳۹۹/۰۴/۲۲ ۱۷:۲۰:۰۰

اعتمادآنلاین| مشاور و رئیس حوزه ریاست مجلس از برگزاری نشست قالیباف با وزرای اقتصادی و رئیس کل بانک مرکزی جهت شناسایی راهکار‌های تامین ارز برای کالا‌های اساسی خبر داد.

بابک نگاهداری، مشاور و رئیس حوزه ریاست مجلس از برگزاری نشست محمدباقر قالیباف با وزرای اقتصاد و دارایی، نفت، جهاد کشاورزی، سرپرست صنعت، معدن و تجارت و رئیس کل بانک مرکزی از فردا (دوشنبه، 23 تیرماه) در مجلس شورای اسلامی خبر داد و درباره هدف از برگزاری این جلسه گفت: در راستای رهنمود‌های مقام معظم رهبری و به منظور تعامل موثر و هم افزایی قوای سه گانه برای حل مسائل و مشکلات اصلی کشور موضوع راهکار‌های تامین ارز برای کالا‌های اساسی در جلسه‌ی تخصصی فردا با حضور ریاست مجلس شورای اسلامی بررسی می‌شود.

مشاور و رئیس حوزه ریاست مجلس شورای اسلامی افزود: در این جلسه علاوه بر وزرای صنعت، معدن و تجارت، اقتصاد و دارایی، نفت و جهاد کشاورزی و رئیس کل بانک مرکزی، رؤسای کمیسیون‌های صنایع و معادن، اقتصادی و برنامه، بودجه و محاسبات نیز حضور دارند.

او در تشریح اهداف این جلسه، اظهار کرد: می‌توان با هم‌افزایی ابزار‌های تقنینی و نظارتی مجلس و ابزار‌های اجرایی وزارتخانه‌های دولتی، تدابیر لازم برای تامین ارز موردنیاز برای کالا‌های اساسی را اتخاذ کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها