غلامرضا ظریفیان، فعال سیاسی اصلاح‌طلب:

اختلاف‌ها و تقابل‌های سیاسی دوباره در حال احیا شدن است

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: در حالی که کشور درگیر مشکلات اقتصادی ناشی از تحریم‌ها و کروناست، برخی جریان‌ها همچنان بر طبل اختلاف می‌کوبند.

اختلاف‌ها و تقابل‌های سیاسی دوباره در حال احیا شدن است
کد خبر: 418782
|
۱۳۹۹/۰۴/۲۳ ۰۷:۳۳:۰۰

اعتمادآنلاین| غلامرضا ظریفیان، فعال سیاسی اصلاح‌طلب درباره تاثیر کرونا بر فضای سیاسی کشور بیان کرد: از زمان آغاز کرونا در کشور تا اردیبهشت تنازعات و تقابل های سیاسی کاهش یافت، اما هرچه جلوتر رفتیم و مخصوصا با بازگشایی مجلس، اختلاف ها و تقابل ها دوباره احیا شد؛ در واقع تهدید کرونا فرصتی شد برای همدلی و انسجام بیشتر ولی اکنون در حال بازگشت به شرایط پیش از کرونا هستیم.

وی ادامه داد: هر چه به پایان این دولت و انتخابات ریاست جمهوری نزدیک‌تر شویم، به تنازعات سیاسی هم نزدیک‌تر می شویم. در حالی که کشور درگیر مشکلات اقتصادی ناشی از تحریم ها و کروناست، برخی جریان ها همچنان بر طبل اختلاف می کوبند.

این فعال سیاسی با بیان اینکه کرونا در اختلاف های سیاسی یک توقف کوتاه ایجاد کرد، گفت: عوامل مختلفی بر مشارکت مردم در انتخابات 1400 تاثیر دارد. اگر کرونا تا زمان انتخابات ادامه داشته باشد، بر مشارکت در انتخابات تاثیر می گذارد اما فقط کرونا نیست که بر مشارکت تاثیر دارد. اگر جریان های سیاسی دست از اختلاف برداشته و به دنبال حل مشکلات مردم باشند، آنها را به مشارکت در انتخابات تشویق می کنند.

ظریفیان در پایان خاطرنشان کرد: اگر مردم احساس کنند که اراده‌ای برای حل مشکلات معیشتی آنها وجود ندارد، دلسرد می شوند زیرا حل مشکلات اقتصادی برای مردم اهمیت بیشتری دارد تا اینکه کدام جریان در قدرت قرار گیرد. اگر مردم اراده ای بر حل مشکلات خود ببینند، سختی کرونا را تحمل می کنند، در غیر این صورت مراقبت از خود را بر مسایل سیاسی و انتخاباتی ترجیح می‌دهند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها