کد خبر: 418816
|
۱۳۹۹/۰۴/۲۳ ۰۸:۵۰:۳۲
| |

جعفرزاده ایمن‌آبادی، رئیس فراکسیون مستقلین ولایی در مجلس دهم نوشت:

نمایندگان از تنش‌هایی که موجب خوشحالی دشمنان می‌شود، پرهیز کنند

یک نماینده سابق مجلس نوشت: مردم واقعا می‌خواهند وفاق و دوستی و همدلی حاکم باشد اما متاسفانه کمتر شاهد این وضع بودیم و بعضا دیدیم که نمایندگان تازه‌وارد در مجلس یازدهم، شمشیر را علیه دولت از رو بستند.

نمایندگان از تنش‌هایی که موجب خوشحالی دشمنان می‌شود، پرهیز کنند
کد خبر: 418816
|
۱۳۹۹/۰۴/۲۳ ۰۸:۵۰:۳۲

اعتمادآنلاین| غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی، رئیس فراکسیون مستقلین ولایی در مجلس دهم در یادداشتی با اشاره به ارتباط مجلس یازدهم با دولت نوشت: همزمان با حضور وزیر امور خارجه در صحن علنی مجلس و حتی پیش از آن، وقتی وزرای ارتباطات یا فرهنگ و دیگر دولتمردان در صحن پارلمان حاضر شده و نمایندگان مجلس یازدهم به آنها تاختند، هشدار دادیم که این رویه صحیح نیست، چراکه در شرایط فعلی، کشور به جز وحدت و وفاق و دوستی هیچ نیازی ندارد اما متاسفانه دیدیم برخی همچنان در فضای انتخابات به‌سر می‌برند و در قول و فعلی که دارند، مغایر این اصول اساسی رفتار می‌کنند. خوشبختانه اما روز گذشته رهبری در سخنانی تذکرهایی بجا دادند و شخصا از وجود پربرکت رهبری که برای چنین روزهایی است، لذت بردم. هرچه هست، امیدوارم این توصیه‌های حکیمانه به‌طور تام و تمام آویزه گوش مجلس‌نشینان قرار گیرد.


باتوجه به تعریف و تمجیدی که رهبری حتی در همین سخنان دیروز هم از مجلس یازدهم داشتند، امیدوارم نمایندگان با دقت بیشتر عمل کنند و از تنش‌هایی که موجبات خوشحالی دشمنان را فراهم می‌آورد، پرهیز کنند. فراموش نکنیم که وقتی وزیر خارجه مورد هجمه و حتی تمسخر و توهین قرار می‌گیرد، هیچ‌کس مگر دشمنان خارجی خوشحال نمی‌شوند. حال آنکه مردم هرگز از قوای سه‌گانه مجادله و درگیری نمی‌خواهند. مردم واقعا می‌خواهند وفاق و دوستی و همدلی حاکم باشد اما متاسفانه کمتر شاهد این وضع بودیم و بعضا دیدیم که نمایندگان تازه‌وارد در مجلس یازدهم، شمشیر را علیه دولت از رو بستند. با این همه اما امیدوارم توصیه‌های رهبری فتح بابی باشد که از این پس کمتر شاهد این مشکلات باشیم و به یاد بیاوریم که دوران جنگ تحمیلی نیز دشمنان همواره سعی می‌کردند میان فرماندهان ما اختلاف بیندازند و امروز نیز وقتی می‌دانیم که مردم این‌چنین تحت فشارند، وظیفه‌ای دوچندان بر گرده مسوولان است که مغلوب این فشارها نشده و همدلی خود را حفظ کنند تا مگر از این طریق بتوانند باری از سر راه مردم بردارند.


امروز شاهدیم که ترامپ تمام تلاش خود را برای زمین‌گیر کردن جمهوری اسلامی به کار بسته اما هرگز موفق نشده که هدف خود را محقق کند و با این حساب لازم است چندصباحی دیگر تحمل کنیم تا احیانا پس از انتخابات امریکا، شرایط تغییر کند، چراکه امروز حتی رقبای دموکرات و بعضا رفقای جمهوری‌خواه ترامپ نیز به این نتیجه رسیده‌اند که علی‌رغم فشار حداکثری ایالات‌متحده، ایران هرگز از مسیر خود بازنایستاده و این مهم اگر چندصباحی دیگر ادامه یابد، درس مهم برای آیندگان در کاخ‌سفید نیز خواهد بود. فراموش نکنیم وقتی بحران عالم‌گیر کرونا بسیاری از کشورها و دولت‌ها، حتی برخی از مهم‌ترین و قدرتمندترین کشورهای توسعه‌یافته جهان را با مشکلات اساسی مواجه کرد، ترامپ و بسیاری دیگر از مخالفان ایران از پایان کار جمهوری اسلامی گفتند اما دولت حتی این شرایط پیچیده را نیز به‌خوبی مدیریت کرد و امرو ز وقت آن است با همکاری و همدلی و تعامل میان قوای سه‌گانه، به‌ویژه مجلس شورای اسلامی و دولت نسبت به حل مشکلات مردم گام برداریم، چراکه کسانی که بیش از همه در اثر این فشارها آسیب می‌بینند، ملت هستند و مسوولان نیز وظیفه دارند به‌جای تنش و اختلاف با یکدیگر، نسبت به حل این مشکلات گام بردارند و مانع از افزایش فشارها به مردم شوند.

منبع: روزنامه اعتماد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها