آتش‌سوزی در کشتی جنگی آمریکا تا چند روز ادامه دارد

منابع خبری دوشنبه گزارش داده‌اند آتش‌سوزی در عرشه کشتی جنگی آمریکا ممکن است به مدت چند روز ادامه داشته باشد.

آتش‌سوزی در کشتی جنگی آمریکا تا چند روز ادامه دارد
کد خبر: 419019
|
۱۳۹۹/۰۴/۲۳ ۲۰:۲۸:۳۷

اعتمادآنلاین| رسانه‌های آمریکایی گزارش داده‌اند آتش‌سوزی در عرشه کشتی جنگی آمریکا کماکان ادامه دارد و آتش‌نشان‌ها در حال تلاش برای اطفا آن هستند.

کشتی «یو اس اس بونهام ریچارد» شامگاه یکشنبه در بندر «سن دیه‌گو» در جنوب غربی ایالات متحده دچار حریق شد. سی‌ان‌ان نوشته با آنکه بیش از 15 ساعت از این آتش‌سوزی می‌گذرد حریق هنوز خاموش نشده است.

آتش‌سوزی ساعت 8:30 صبح یکشنبه به وقت محلی در عرشه این کشتی آبی‌-خاکی اتفاق افتاد. « بونهام ریچارد» در«پایگاه نیروی هوایی سن‌دیه‌گو» در ایالت کالیفرنیا پهلو گرفته بود و در لحظه حادثه 160 سرنوشین داشت.

منابع خبری روز دوشنبه گفته‌اند 34 ملوان و 23 فرد غیرنظامی تا اکنون (مجموعاً 57 نفر) بابت جراحت‌های خفیف از جمله استنشاق دود تحت درمان قرار گرفته‌اند. 5 نفر برای رسیدن به وضعیت پایدار پزشکی در بیمارستان بستری هستند.

رئیس آتش‌نشانی سن‌دیه‌گو به شبکه خبری سی‌ان‌ان گفته این کشتی ممکن است چند روز در آتش بسوزد. او درباره جزئیات سانحه روز یکشنبه گفت به محض خروج سرنشین‌های کشتی از آن انفجار صورت گرفت.

شبکه خبری پی‌بی‌اس گزارش داده بوی دود مناطق اطراف را فرا گرفته و به نگرانی‌هایی درباره آلودگی هوا برای مناطق ساکنان اطراف منجر شده است.

پایگاه سن دیگو، دومین پایگاه بزرگ کشتی‌های نظامی نیروی دریایی آمریکاست که در شهر سن دیگو در ایالت کالیفرنیا قرار دارد.

این پایگاه همچنین پایگاه اصلی ناوگان اقیانوس آرام نیروی دریایی آمریکاست که در آن بیش از 50 کشتی نظامی وجود دارد.

این پایگاه دارای 13 اسکله از مساحتی حدود 4 کیلومتر مربع خاکی و حدود یک و نیم کیلومتر آبی تشکیل شده است. پایگاه شهر ساحلی سن دیگو که از سال 1922 تاکنون فعال است، بیش از 24 هزار نیروی نظامی و 10 هزار غیرنظامی جمعیت دارد.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها