خلوت کردن زندان‌ها در کنار شلوغی دادگاه‌های برخورد با دانه درشت‌ها و مفسدین/ 2574 زندانی جرایم غیرعمد آزاد می‌شوند

تعداد 2574 نفر از زندانیان جرایم غیرعمد که برای آزادی، نیازمند مساعدت و کمک مالی به میزان کمتر از 500 میلیون ریال بودند، با مساعدت بنیاد مستضعفان آزاد شدند و به کانون خانواده و جامعه بازگشتند.

خلوت کردن زندان‌ها در کنار شلوغی دادگاه‌های برخورد با دانه درشت‌ها و مفسدین/ 2574 زندانی جرایم غیرعمد آزاد می‌شوند
کد خبر: 419108
|
۱۳۹۹/۰۴/۲۴ ۱۰:۵۳:۲۸

اعتمادآنلاین| همزمان با شلوغی دادگاههای برخورد با دانه درشت‌ها و مفسدین، در ادامه اجرایی شدن سیاست‌ها و دستورالعمل‌های رئیس قوه قضائیه برای کاهش جمعیت کیفری به خصوص از میان زندانیان جرایم غیر عمد و پس از تصمیمات به موقع عدلیه در اعطای مرخصی به بیش از 114 هزار زندانی در موج اول همه گیری بیماری کرونا صبح امروز با همکاری مشترک سازمان زندان ها و بنیاد مستضعفان تفاهم نامه ای امضا شد که بر مبنای آن 2574 زندانی جرایم غیر عمد و جرایم مالی از زندان آزاد میشوند و به آغوش خانواده بازمی گردند.


و حالا در این شرایط سخت معیشتی و کرونایی بخشی از دغدغه های 2574 خانواده ایرانی کاهش و امید به عبور از مشکلات در آنان تقویت می شود.

به گزارش اعتمادآنلاین ، به نقل از مرکز رسانه قوه قضائیه با امضای این تفاهم نامه، تعداد 2574 نفر از زندانیان جرایم غیرعمد که برای آزادی، نیازمند مساعدت و کمک مالی به میزان کمتر از 500 میلیون ریال بودند، با مساعدت بنیاد مستضعفان آزاد شدند و به کانون خانواده و جامعه بازگشتند.


به موجب تفاهم نامه مذکور، بنیاد مستضعفان بدهی تعداد 2574 نفر زندانی که دارای بدهی کمتر از 500 مییلون ریال بودند را به مبلغ کل 500 میلیارد ریال پرداخت کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها