کد خبر: 419136
|
۱۳۹۹/۰۴/۲۴ ۱۲:۱۱:۲۵
| |

اخطار استانداری تهران به مراکز تجاری شلوغ

حمیدرضا گودرزی با اشاره به اینکه به 10 مرکز تجاری پر ازدحام تهران اخطار داده شده است، گفت: مراکزی که دیروز به آن‌ها تذکر دادیم در صورت عدم پروتکل‌های بهداشتی بعد از 24 ساعت قطعاً پلمب خواهند شد.

اخطار استانداری تهران به مراکز تجاری شلوغ
کد خبر: 419136
|
۱۳۹۹/۰۴/۲۴ ۱۲:۱۱:۲۵

اعتمادآنلاین| حمیدرضا گودرزی معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران طی گفت‌‌وگویی با شبکه خبر سیما در مورد اقدامات استانداری تهران برای الزام مراکز خرید به رعایت پروتکل‌های بهداشتی گفت: با توجه به گزارش سه مرکز دانشگاهی و نامه ستاد فرماندهی مبارزه با کرونا تهران به 10 مرکز تجاری پر ازدحام تهران اخطار داده شده است.

وی با تاکید به اینکه نام این مراکز به دلیل تذکری که دیروز به این مراکز تجاری داده شد محفوظ است، ادامه داد: به این مراکز که مرکز فروش لوازم موبایل و خانگی و برخی از آن‌ها دولتی هستند تذکرات جدی داده شده است اگر ظرف مدت 24 ساعت پروتکل ها را رعایت نکند قطعاً بعد از 24 ساعت بسته خواهد شد و تمامی تبعات بر عهده مدیرعامل و هیات مدیره این شرکت ها و مجتمع خواهد شد.

گودرزی تصریح کرد: پاساژها و مراکزی که دیروز تذکر دادیم باید حتماً پروتکل های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و ماسک را رعایت کنند در غیر این صورت بعد از 24 ساعت قطعاً پلمب خواهند شد.

وی در این باره گفت: اگر این مراکز رعایت نکنند مجبوریم تمام محدودیت‌هایی که قبلا گذاشته شده بود را برگردانیم، پس بنابراین انتظار داریم که حتماً رعایت کنند و رودربایستی با هیچ احدالناسی نداریم و تذکر دوم دیگر وجود نخواهد داشت مطمئن باشید بسته خواهد شد مردم می‌توانند گزارش خود را از طریق پلیس 110 و وزارت بهداشت منعکس کنند.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها