کد خبر: 419141
|
۱۳۹۹/۰۴/۲۴ ۱۳:۱۷:۵۶
| |

محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی مطرح کرد:

بهره‌برداری 5 هزار کیلومتر پروژه‌های راه تا پایان دولت

وزیر راه وشهرسازی گفت: 11 هزار و 100 کیلومتر آزادراه، بزرگراه، راه اصلی و راه‌آهن هم اکنون در دست احداث است و با توجه به شرایط بودجه‌ای و منابع مالی امیدوارم با تامین این نیازها تا پایان دولت بتوانیم 5 هزار کیلومتر را به بهره‌برداری رسانده و در اختیار مردم قرار دهیم.

بهره‌برداری 5 هزار کیلومتر پروژه‌های راه  تا پایان دولت
کد خبر: 419141
|
۱۳۹۹/۰۴/۲۴ ۱۳:۱۷:۵۶

اعتمادآنلاین| محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی امروز (سه‌شنبه 24 تیر) پس از حضور در کمیسیون عمران مجلس در گفت‌وگوی تلویزیونی اظهار داشت: ‌در این کمیسیون در باره طرح های عمرانی وزارت راه و شهرسازی مباحثی را مطرح کردم.

وی افزود: 11 هزار و 100 کیلومتر آزادراه، بزرگراه، راه اصلی و راه‌آهن هم اکنون در دست احداث است و با توجه به شرایط بودجه‌ای و منابع مالی امیدوارم با تامین این نیازها تا پایان دولت بتوانیم 5 هزار کیلومتر را به بهره‌برداری رسانده و در اختیار مردم قرار دهیم.

وزیر راه وشهرسازی تصریح کرد:‌ موضوعات مختلفی در این کمیسیون مانند بازآفرینی شهری، پروژه محلات و طرح اقدام ملی مسکن که مورد حمایت مجلس است در این کمیسیون بحث شد که امیدوارم با تمهیدات اندیشیده شده بتوانیم در مورد بافت فرسوده و رفع حاشیه‌نشین شهرها تحرکی ایجاد کنیم.

اسلامی گفت:‌مشکل زمین در مقطع فعلی حل شده است که امیدواریم طرح ملی مسکن با تامین منابع مالی لازم پیشرفت خوبی داشته باشد.

وی گفت: با توجه به نیاز جامعه به مسکن و وجود حباب در مسکن لزوم حمایت دولت و مجلس و همصدایی بین آنان برای عملیاتی شدن طرح ملی مسکن راه حل مناسبی است که مردم می‌توانند از فواید آن بهره‌مند شوند.

وزیر راه وشهرسازی افزود:‌ باید در لایحه بودجه 1400 که هم اکنون رایزنی آن را با مجلس آغاز کردیم در مورد اصلاح راه‌های روستایی فکر اساسی و جدی کنیم زیرا عقب ماندگی زیادی در این بخش وجود دارد چرا که هم اکنون تقاضای زیادی از مردم برای زندگی در روستا وجود دارد.

اسلامی گفت:‌می‌توانیم با روش‌های مختلف سرمایه‌گذاری و تامین منابع اعتباری جدید راه روستایی را اصلاح کنیم.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اعتمادآنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اعتمادآنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    خواندنی ها