کد خبر: 419164
|
۱۳۹۹/۰۴/۲۴ ۱۳:۱۳:۰۹
| |

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی:

بنیه دفاعی ستون فقرات توسعه کشور است

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی گفت: جلسه صبح روز سه‌شنبه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با دعوت از امیرحاتمی برگزار شد و موضوعات مختلف مرتبط به حوزه دفاع و عملکرد این وزارتخانه مطرح شد. 

بنیه دفاعی ستون فقرات توسعه کشور است
کد خبر: 419164
|
۱۳۹۹/۰۴/۲۴ ۱۳:۱۳:۰۹

اعتمادآنلاین| ابولفضل عمویی درباه جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: در این جلسه امیرحاتمی ضمن ارائه راهبردهای تقویت توان دفاعی کشور و مروری بر تهدیدهای عمومی که جمهوری اسلامی ایران را تهدید می‌کند؛ راهبردهای این وزارتخانه و مجموعه نیروهای مسلح برای تقویت بنیه دفاعی کشور ارائه کرد.

وی ادامه داد: از جمله این راهبردها حفظ و تقویت توان بازدارندگی از طریق فعالیت‌های نیرو مسلح بود. امیر حاتمی به موضوع همکاری‌های دفاعی و تقویت دیپلماسی دفاعی گزارشی ارائه داد و به تعاملات دفاعی با کشورهای همسایه و کشورهای دوست مثل چین و روسیه پرداخت.

عمویی ادامه داد: وزیر دفاع و پشتیبانی به دستاوردهای صنایع دفاعی کشورمان در حوزه موشکی، پهپاد و صنایع دریایی پرداختند و گزارش خوبی در این زمینه ارائه دادند. ایشان همچنین در خصوص اقدامات وزارت دفاع درخصوص تعاملات با مجلس شورای اسلامی صحبت‌هایی را نیز بیان کردند.

وی گفت: در این جلسه به وضعیت معیشتی شاغلان و بازنشستگان نیروهای مسلح پرداخته شد. همچنین اعضای کمیسیون ضمن طرح دیدگاه‌های خودشان در موضوعات مرتبط جمعاً از تقویت بنیه دفاعی کشور حمایت کردند.

عمویی ادامه داد: بنای کمیسیون تعامل و برگزاری جلسات مشترک با وزارت دفاع است و اعضای کمیسیون در وزارت دفاع حضور پیدا خواهند کرد.

وی تاکید کرد: اعضای کمیسیون معتقد هستند که بنیه دفاعی ستون فقرات توسعه کشور است و آنان معتقدند کشور هنگامی می‌تواند به سمت پیشرفت برود که بنیه دفاعی قوی داشته باشد.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها