کد خبر: 419189
|
۱۳۹۹/۰۴/۲۴ ۱۴:۲۱:۰۳
| |

اعترافی که دست شیطان را رو کرد

یک تروریست سوری در اعترافات خود اذغان کرد که آموزشهای تروریست‌ها با اسلحه‌های آمریکا و تحت نظارت مربیان آمریکایی صورت می‌گرفته است.

اعترافی که دست شیطان را رو کرد
کد خبر: 419189
|
۱۳۹۹/۰۴/۲۴ ۱۴:۲۱:۰۳

اعتمادآنلاین| پیشتر منابع سوری از دستگیری سه تروریست گروه موسوم به مغاویر الثوره و انتقال آنها به شهر «تدمر» در مرکز سوریه خبر داده بودند.

سه تروریست زندانی شده اعتراف کردند که از آنها در برخی مأموریت‌ها استفاده می‌شده و آنها در این مأموریت‌ها وظیفه داشتند اطلاعاتی درباره برخی اهداف روسی و ایرانی جمع آوری کنند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه «روسیا الیوم»، یکی از تروریست‌های دستگیر شده به نام «عبدالله المشوات» در اعترافات خود اذعان کرد: «تحت نظارت چند مربی آمریکایی یاد گرفتیم که چگونه از انواع اسلحه استفاده کنیم. تمام اسلحه‌ها ساخت آمریکا بود، چند مربی آمریکایی را دیدم که برای آموزش می‌آمدند؛ اما فرایند آموزش را چند سوری اجرا می‌کردند. آمریکایی‌ها از دور [ما] و آموزش‌ها را زیر نظر داشتند. تمرین‌ها دشوار بود. به طور میانگین دو یا سه ساعت ادامه داشت. کمتر از این زمان نبود».

این تروریست همچنین اعتراف کرد که آموزش گروه با استفاده از اسلحه‌های آمریکایی صورت می‌گرفت؛ اما افراد گروه با استفاده از تفنگ‌های روسی به مأموریت فرستاده می‌شدند.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها