دستگیری بیش از 680 خرده فروش مواد مخدر در تهران

ییس پلیس مبارزه با مواد مخدرتهران بزرگ از دستگیری 171 خرده فروش مواد مخدر و جمع آوری 515 معتاد متجاهر در اجرای طرح امنیت محله محور در محلات شهر تهران خبر داد.

دستگیری بیش از 680 خرده فروش مواد مخدر در تهران
کد خبر: 419225
|
۱۳۹۹/۰۴/۲۴ ۱۶:۴۸:۳۹

اعتمادآنلاین| سرهنگ عبدالوهاب حسنوند در حاشیه اجرای این طرح گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با هنجارشکنان جامعه و نیز مطالبات مردمی و ساکنان شهر تهران از حدود 10 روز پیش طرح امنیت محله محور را در دستور کار قرار دادیم.

وی با بیان اینکه جلسات هماهنگی و توجیهی این طرح قبل از آغاز آن انجام شد، ادامه داد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با شناسایی مناطق جرم خیز و آلوده عملیات خود را در سطح شهر تهران به خصوص محلات مرکزی پایتخت به مرحله اجرا درآوردند و در جریان آن 171 خرده فروش و توزیع کننده موادمخدر را دستگیر کردند که از این افراد مقادیری موادمخدر صنعتی و سنتی کشف و ضبط شد.

رییس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ ادامه داد: همچنین در مجموع زمان اجرای این طرح 515 معتاد متجاهر نیز جمع آوری شده و برای درمان در اختیار نهادهای مسئول و کمپ‌های بازپروری قرارگرفتند.

وی با بیان اینکه در اجرای این طرح اکیپ‌های پلیس پیشگیری نیز حضور و مشارکت داشتند، خاطرنشان کرد: در اجرای این اقدامات سه قاچاقچی عمده مواد مخدر نیز دستگیر شدند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها