کد خبر: 419292
|
۱۳۹۹/۰۴/۲۵ ۰۸:۱۵:۴۹
| |

مربی سابق تیم ملی کشتی فرنگی:

احتمال دارد در ماه‌های پیش رو واکسن کرونا ساخته شود

مربی سابق تیم ملی کشتی فرنگی گفت: احتمال دارد در ماه‌های پیش رو واکسن کرونا ساخته شود و یا درمان بهتری برای آن پیدا کنند. می‌شود با تست و قرنطینه کشتی گیران، مسابقات بین المللی را برگزار کرد.

احتمال دارد در ماه‌های پیش رو واکسن کرونا ساخته شود
کد خبر: 419292
|
۱۳۹۹/۰۴/۲۵ ۰۸:۱۵:۴۹

اعتمادآنلاین| جمشید خیرآبادی در مورد اینکه قرار است در لیگ برتر کشتی سرمربیگری کند، اظهار داشت: استاندار و مدیرکل ورزش استان کردستان از من خواستند که خودم هدایت تیم را در لیگ برتر به عهده بگیرم. به احتمال فراوان این کار را انجام خواهم داد. قبلا با تیم پتروشیمی قهرمان لیگ شده‌ام.

وی در مورد اینکه فکر می‌کند امسال با توجه به وضعیت کرونا، قادر به برگزاری لیگ برتر خواهیم بود؟ گفت: با این شرایطی که میش بینیم، فکر می‌کنم نشود مسابقه برگزار کرد، روز به روز آمار شیوع بیشتر می‌شود. با این وجود ما قراردادهای مان را ثبت می‌کنیم و روال قانونی را انجام می‌دهیم. البته آرزو دارم که سریع تر این ویروس شرش از سر همه ما کم شود تا بتوانیم شاهد برگزاری مسابقات‌مان باشیم.

مربی سابق تیم ملی کشتی فرنگی همچنین در خصوص تصمیم اتحادیه جهانی مبنی بر برگزاری مسابقات در سال 2020 خاطرنشان کرد: ایران و آمریکا به خاطر کرونا با برگزاری جهانی بزرگسالان مخالفند، حق هم دارند، اما فکر می‌کنم مسابقات را با تدابیر ویژه برگزار کنند. ضمن اینکه احتمال دارد در ماه‌های پیش رو واکسن کرونا ساخته شود و یا درمان بهتری برای آن پیدا کنند. می‌شود با تست و قرنطینه کشتی گیران، مسابقات بین المللی را برگزار کرد. باید دید درنهایت این تصمیم قطعی خواهد شد یا نه، که اگر اتحادیه تصمیم گرفت مسابقات را به صورت قطعی برگزار کند ما هم باید به هر شکلی که شده مهیای حضور در این رقابت‌ها شویم.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها