کد خبر: 419355
|
۱۳۹۹/۰۴/۲۵ ۱۰:۲۲:۲۶
| |

محمدحسن آصفری نماینده اراک:

مجلس جلسه غیرعلنی درخصوص قیمت ارز برگزار کند

نماینده اراک در مجلس با بیان اینکه 50 روز از آغاز به کار مجلس یازدهم گذشته و قیمت ارز به 23 هزار تومان رسیده است، ادامه داد: باید جلسه غیرعلنی با مسئولان اقتصادی و متولیان این امر برگزار شود.

مجلس جلسه غیرعلنی درخصوص قیمت ارز برگزار کند
کد خبر: 419355
|
۱۳۹۹/۰۴/۲۵ ۱۰:۲۲:۲۶

اعتمادآنلاین| محمدحسن آصفری نماینده اراک در مجلس در نشست علنی امروز (چهارشنبه، 25 تیرماه) قوه مقننه، با بیان اینکه 50 روز از آغاز به کار مجلس یازدهم گذشته و قیمت ارز به 23 هزار تومان رسیده است، ادامه داد: نیاز است که مجلس جلسه غیرعلنی با مسئولان اقتصادی و متولیان این امر برگزار کند تا تکلیف مردم مشخص و دغدغه آن ها مرتفع شود.

وی با استناد به ماده 100 آئین نامه داخلی مجلس، افزود: تمام طرح ها و لوایح باید 24 ساعت قبل از طرح درصحن به رویت نمایندگان برسد اما به دلیل اینکه امکانات لازم در اختیار نمایندگان قرار نگرفته است، نمایندگان از طرح ها و لوایح در صحن مطلع می شوند.

نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها تصریح کرد: طرح ها و لوایح حداقل باید چاپ و در اختیار نمایندگان قرار گیرد تا بتوانیم دقیق درباره آن ها اظهارنظر و تصمیم گیری کنیم.

قالیباف رئیس مجلس در پاسخ به تذکر این نماینده، گفت: تا زمانی که امکانات لازم تعبیه شود به نمایندگان از طریق پیامک دستورکار و طرح و لوایح اعلام می شود.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها