کد خبر: 419362
|
۱۳۹۹/۰۴/۲۵ ۱۰:۳۲:۴۰
| |

سرپرست معاونت بازرگانی داخلی وزارت صمت:

10 هزار تن مرغ منجمد به بازار عرضه شد

سرپرست معاونت بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) گفت: شرکت پشتیبانی امور دام 10 هزار تن مرغ منجمد را از محل ذخایر خود در میادین میوه و تره بار، فروشگاه های زنجیره ای و صنوف منتخب در سطح کشور شروع به عرضه کرده است.

10 هزار تن مرغ منجمد به بازار عرضه شد
کد خبر: 419362
|
۱۳۹۹/۰۴/۲۵ ۱۰:۳۲:۴۰

اعتمادآنلاین| محمدرضا کلامی افزود: در اسفندماه سال گذشته کمبود تقاضا و بسته بودن هتل ها و رستورانها به خاطر شیوع کرونا سبب شد که مرغدار مرغ زنده را در حدود 6 تا 7 هزار تومان بفروشد و مصرف کننده، آن را 10 هزار تومان بخرد که این وضعیت باعث شد تولید کننده متضرر شود.

سخنگوی ستاد تنظیم بازار، ادامه داد: برای حفظ تعادل، دولت مقادیر مازاد عرضه مرغداران را جمع آوری کرد که در این راستا روزی 2000 تن مرغ جمع آوری کردیم و الان بیش از 90 هزار تن ذخایر گوشت مرغ داریم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر مرعدار باید مرغ زنده را 10 هزار و 500 تومان در مرغداری بفروشد گفت: قیمت مرغ مصرف کننده در میادین میوه و تره بار نیز 13 هزار تومان و در سطح خرده فروشی ها 13 هزار و 500 تومان شده است.

کلامی اضافه کرد: بالاترین قیمت مرغ در سیستان و بلوچستان است که قیمت آن به واسطه اینکه این استان تولید زیادی ندارد و فواصل بین شهری در آن زیاد است، حدود 17 هزار و 700تومان تومان بود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها