کد خبر: 419395
|
۱۳۹۹/۰۴/۲۵ ۱۱:۵۲:۰۰
| |

ماجرای تشکیل وزارت بازرگانی به کجا رسید؟/ روحانی چه زمانی وزیر صمت را معرفی می‌کند؟

معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری گفت: منتظر هستیم که نمایندگان مجلس یازدهم،‌ مصوبه مجلس قبلی مبنی بر تشکیل وزارت بازرگانی را تعیین تکلیف کنند و آقای رئیس‌جمهور بر اساس آن یک یا دو وزیر به مجلس معرفی کند.

ماجرای تشکیل وزارت بازرگانی به کجا رسید؟/ روحانی چه زمانی وزیر صمت را معرفی می‌کند؟
کد خبر: 419395
|
۱۳۹۹/۰۴/۲۵ ۱۱:۵۲:۰۰

اعتمادآنلاین| حسینعلی امیری، معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در حاشیه جلسه امروز هیات دولت طی سخنانی درباره تشکیل وزارت بازرگانی بیان کرد: نمایندگاه مجلس دهم طرح تشکیل وزارت بازرگانی را تصویب کردند که در شوای نگهبان نسبت به تبصره یک این طرح ایراد گرفته شد که در صورت تبدیل این طرح به مصوبه و قانون، رئیس‌جمهور باید یک یا دو وزیر معرفی کند؟


وی افزود: این طرح اکنون در مجلس شورای اسلامی است و مصوبات مجلس که مورد ایراد شورای نگهبان قرار می‌گیرد، مادامی که ایراد آن رفع نشود، در دستورکار مجلس خواهد ماند. ما منتظر هستیم که نمایندگان مجلس یازدهم،‌ مصوبه مجلس قبلی مبنی بر تشکیل وزارت بارزگانی را تعیین تکلیف کنند و آقای رئیس‌جمهور بر اساس آن یک یا دو وزیر به مجلس معرفی کند.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور خاطر نشان کرد: من در این باره با آقای قالیباف رئیس محترم مجلس شورای اسلامی و با رئیس کمیسیون اجتماعی که کمیسیون تخصصی ذیربط است صحبت داشتم و منتظر هستیم این مصوبه در اسرع وقت تعیین تکلیف شود که آقای رئیس‌جمهور بر اساس آن برای معرفی یک یا دو وزیر تصمیم بگیرد.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها