کد خبر: 419669
|
۱۳۹۹/۰۴/۲۶ ۱۴:۵۷:۴۶
| |

بوژیدار رادوشوویچ:

خدا را شکر رفتی؛ شوخی بود

دروازه‌بان کروات پرسپولیس گفت: علیرضا بیرانوند بهترین گلر ایران است و من هم به شوخی گفتم خدا را شکر بالاخره رفتی تا نوبت من شود! این فقط یک شوخی بود و برای علیرضا آرزوی موفقیت می‌کنم.

خدا را شکر رفتی؛ شوخی بود
کد خبر: 419669
|
۱۳۹۹/۰۴/۲۶ ۱۴:۵۷:۴۶

اعتمادآنلاین| مهمان دوشنبه‌شب شبکه سوم سیما، بوژیدار رادوشویچ بود. دروازه‌بان خوش‌نقش و بی‌ادعای پرسپولیس که حرف‌های جالبی در این برنامه تلویزیونی زد و به ویژه با فارسی حرف زدنش هواداران را سورپرایز کرد.

خیلی در تلویزیون راحت بودی و عالی ظاهر شدی!


ممنونم، به هر حال چند سالی است در ایران بازی می‌کنم و در کشور شما راحت هستم. در تلویزیون هم چنین احساسی داشتم.

وقتی سه شب سر تمرین رفتی، همبازیانت حرفی نزدند؟


شوخی‌هایی کردند ولی بیشتر تعریف کردند.

شجاع ناراحت نبود؟


نه، شجاع پسر باجنبه‌ای است که خودش اهل شوخی کردن است. او می‌دانست من شوخی کردم و از شوخی‌هایم اصلاً ناراحت نشد.

همه جا صحبت از شوخی تو با علیرضا بیرانوند است. بچه‌های پرسپولیس چیزی نگفتند؟


همه از آن شوخی حرف می‌زدند. علیرضا بیرانوند بهترین گلر ایران است و من هم به شوخی گفتم خدا را شکر بالاخره رفتی تا نوبت من شود! این فقط یک شوخی بود و برای علیرضا آرزوی موفقیت می‌کنم.

چرا در آن برنامه گفتی از کلین‌شیت بدت می‌آید؟


بله، من از اصطلاح کلین‌شیت خوشم نمی‌آید!

ولی همه دروازه‌بان‌ها عاشق کلین‌شیت هستند.


من فکر می‌کنم قشنگ نیست وقتی 11 بازیکن برای گل نخوردن یک تیم تلاش می‌کنند و آخر سر به اسم یک نفر تمام شود. این‌طور نیست که فقط گلر این کار را کرده باشد. در یک تیم و فوتبال امروز مهاجمان از جلو پرس می‌کنند، هافبک‌ها می‌جنگند و مدافعان هم توپ‌ها را روی زمین و هوا می‌زنند تا دروازه یک تیم بسته بماند. این کلین‌شیت در ورزش تیمی است و فوتبال، تنیس نیست که یک بازیکن به تنهایی تعیین‌کننده باشد.

می‌دانستی در این فصل موفق شدی در 10 بازی همراه پرسپولیس 9 بار کلین‌شیت کنی؟


گفتم علاقه‌ای به شمردن تعداد کلین‌شیت ندارم! من فقط سعی می‌کنم کنار همبازیانم به بسته ماندن دروازه پرسپولیس کمک کنم، همین!

این هفته با فولاد خوزستان بازی دارید. این تیم را خوب می‌شناسی؟


بله، سرمربی این تیم جواد نکونام کاپیتان سابق تیم ملی ایران است. فولادی‌ها منظم بازی کرده و خیلی خوب دفاع می‌کنند. امیدوارم بتوانیم برابر این تیم خوب به پیروزی برسیم.

در صورت برتری مقابل فولاد شانس قهرمانی شما 99/9 درصد خواهد شد.


در پرسپولیس از زمان برانکو تا امروز یاد گرفتیم به شدت کار و تلاش کنیم. یاد گرفتیم تا روز آخر بجنگیم و هرگز فکرنکنیم قهرمان شده‌ایم. هر وقت کاپ قهرمانی را آوردند و به سیدجلال حسینی دادند، یعنی ما قهرمان شدیم.

از سیدجلال حسینی هم در تلویزیون خیلی تعریف کردی. اگر بخواهی سیدجلال را در یک کلمه یا جمله توصیف کنی؟


کاپیتان!

راستی دلتنگ خانواده و پسرت نیستی؟


طبیعی است دلتنگ شوم. خیلی اوقات من یا همسرم و پسرم دلتنگ هم می‌شویم، اما این دلتنگی باعث نمی‌شود راهم عوض شود. فوتبال حرفه‌ای همین است و واقعاً از خانواده‌ام تشکر می‌کنم که همیشه از من حمایت کرده‌اند.

نتیجه بازی پرسپولیس و فولاد خوزستان را چند- چند پیش‌بینی می‌کنی؟


فوتبال قابل پیش‌بینی نیست. ما مثل تمام بازی‌های قبلی برای پیروزی وارد زمین می‌شویم و ان‌شا‌ءا... 3 امتیاز شیرین در استادیوم آزادی می‌گیریم. حیف که بازی‌ها به خاطر کرونا بدون تماشاگر برگزار می‌شود و امیدوارم هرچه زودتر با پایان این ویروس کووید 19 بتوانیم باز هم تماشاگران پرسپولیس را در مسابقات خودمان ببینیم. ان‌شا‌ءالله این اتفاق تا پایان فصل بیفتد، چون فوتبال بازی کردن جلوی تماشاگران پرسپولیسی فوق العاده است.

منبع: خبرورزشی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها