کد خبر: 419676
|
۱۳۹۹/۰۴/۲۶ ۱۵:۲۴:۱۰
| |

رونمایی از ائتلاف زنجیره تحول با حضور مهندس سیده شهره موسوی مدیر عامل شرکت شبکه بادران و کار آفرین برتر کشور

مهندس سیده شهره موسوی مدیرعامل شرکت شبکه بادران در ویژه برنامه رسانه‌ای از ائتلاف زنجیره تحول رونمایی کرد. این ائتلاف همزمان با نزدیک شدن به زمان انتخابات هیئت مدیره فروشگاه های زنجیره ای در روز بیست و نهم تیرماه جاری تشکیل شده است.

رونمایی از ائتلاف زنجیره تحول با حضور مهندس سیده شهره موسوی مدیر عامل شرکت شبکه بادران و کار آفرین برتر کشور
کد خبر: 419676
|
۱۳۹۹/۰۴/۲۶ ۱۵:۲۴:۱۰

اعتمادآنلاین| مهندس سیده شهره موسوی کار آفرین برتر کشور با حضور در جمع خبرنگاران رسانه ها در جایگاه سخنگو ،شعار ائتلاف را تغییر و بهبود شرایط با مشارکت اعضا اعلام کرد.

مدیرعامل شرکت شبکه بادران که خود نیز دانش آموخته مقطع مهندسی از دانشگاه شیراز و با بیش از 27 سال فعالیت در حوزه بخش های دولتی و خصوصی است بهبود محیط کسب و کار با تدوین قوانین و مقررات و پیگیری مطالبات صنفی را با همکاری تمامی سازمانها و دستگاه های مرتبط از رئوس برنامه های این ائتلاف اعلام کرد.

01

مهندس سیده شهره موسوی که از دانش و تجربیات بسیار ارزشمندی در ایجاد اشتغال و کار آفرینی برخوردار است و بیش از ششصد هزار نفر در شبکه توزیع کالا زیر نظر ایشان فعالیت دارند به کار گیری فناوری های نوین برای ارائه به اعضا را از دیگر برنامه های این ائتلاف دانست.

مدیرعامل هلدینگ بزرگ بادران از تشکیل منظم و مستمر کمیسیون‌های تخصصی ،تدوین برنامه راهبردی، تکریم و پاسخگویی به اعضا ،تدوین برنامه راهبردی، استفاده از مشاوران خبره در صورت انتخاب این ائتلاف خبر داد.

02

مهندس سیده شهره موسوی سخنگوی ائتلاف زنجیره تحول و چهره نام آشنای رسانه ها دارای نشان استقامت ملی از پانزدهمین اجلاس سران و مدیران عالی رتبه ایرانی ،دریافت تندیس از سومین همایش بین المللی مهارت ،آموزش و اشتغال ،دریافت تندیس و نشان برتر از اجلاس یکصد برند برتر و دو نشان از جشنواره وب،عضویت در بنیاد چهره های ماندگار ،عضو اصلی مجمع مدیران دانش بنیان،دریافت تندیس مدیر شایسته ملی و ده ها نشان و رتبه ملی را در طول سال ها فعالیت در کارنامه خود دارد.

مدیرعامل شرکت شبکه بادران همچنین مدیرعامل تیم فوتبال بادران در لیگ دسته اول کشور،مدیر مسئول انتشارات باما،مدیریت عالی رادیو بادران ،بادران تی وی و نشریه صفر تا صد را در تجربیات درخشان دارد. لازم به توضیح است که این هلدینگ بزرگ دارای فروشگاه های زنجیره ای توزیع سریع کالا با نام اختصاری جاست بی در سراسر کشور است.

03

شرکت شبکه بادران دارای چهار کارخانه فعال در حوزه صنایع آرایشی،بهداشتی ،سلولزی و مواد غذایی با نام های ژوانی،نازگل یک و دو و واران است. محصولات این کارخانه ها تحت عنوان برندهای نازگل ،مه گل ،گرین لند ،آموس وان، بتساپه ، بی یو تی و ژوانی تولید و از طریق سیستم توزیع شرکت با حذف واسطه ها به دست مصرف کنندگان نهایی میرسد.

این مجموعه گسترده علاوه بر جذب و ایجاد اشتغال برای بسیاری از نیروهای متخصص و جوان در کارخانه های وابسته توانسته است بستری مناسب را نیز برای بکارگیری صدها هزار جوان دختر و پسر ایرانی در حوزه بازاریابی مهیا نماید. تحول آفرینی و تغییر از شعارهای مدیرعامل شرکت شبکه بادران و استفاده از ظرفیت نیروهای متخصص و جوان با رویکرد و نگاه جدی در تولید محصولات و کالاهای با کیفیت ایرانی از اهداف و برنامه های این مدیر توانمند و دلسوز است.

مهندس سیده شهره موسوی در پایان این گفتگو گفت هیچ آرزویی جز موفقیت و سربلندی ایران و حضور فعال تولیدکنندگان و کالاهای داخلی در کشورهای منطقه و دیگر نقاط جهان در سرم نیست.

این کار آفرین برتر کشور همچنین برای تولیدکنندگان داخلی آرزوی موفقیت در پیشبرد اهداف عالی کشورمان کرد.

04

05

06

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها