کد خبر: 419841
|
۱۳۹۹/۰۴/۲۷ ۱۴:۲۷:۰۱
| |

حسن نوروزی عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس:

ایران از حقوق خود دفاع کرد 

عضو کمیسیون قضایی مجلس گفت: افرادی که به بیگانگان پناه می‌برند باید بدانند که اشراف اطلاعاتی ایران به میزانی است که تهدیدات علیه خود را کنترل می کند و اینگونه نیست که آنها بتوانند هر کاری علیه کشور انجام دهند.

ایران از حقوق خود دفاع کرد 
کد خبر: 419841
|
۱۳۹۹/۰۴/۲۷ ۱۴:۲۷:۰۱

اعتمادآنلاین| حسن نوروزی عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی با اشاره به صدور حکم اعدام برای روح‌الله زم مدیر کانال تلگرامی «آمد نیوز »، گفت: افرادی که به بیگانگان پناه می برند باید بدانند که اشراف اطلاعاتی ایران به میزانی است که تهدیدات علیه خود را خنثی می کند و این گونه نیست که آنها فکر کنند که چون خارج از کشور هستند می توانند هر کاری علیه ایران انجام دهند.


وی افزود: این گونه افراد باید بداند که وقتی به خارج پناه می برند کشورهای دیگر در حد سوء استفاده خودشان به آنها پناه و قدرت می دهند نه در حدی که آنها را شهروند خودشان کند و از آنها نگهداری کنند.

عضو کمیسیون قضایی مجلس با تاکید بر اینکه حق جمهوری اسلامی ایران هم این است که از حقوق حقه خود، مردم و موقعیتش دفاع کند، ادامه داد:افرادی به مانند روح اله زم که به بیگانگان پناه می برند و خیال می کنند که از این طریق می توانند تاثیرات منفی بر روند انقلاب و حاکمیت اسلامی بگذارند؛ ممکن است آنها چند صباحی اقداماتی انجام دهند اما اینگونه نیست که همواره آزاد باشند به هر حال اینها به دام نیروهای انقلابی می افتند و در محکمه های عادلانه محاکمه می شوند.

نوروزی با بیان اینکه ایران باید به نحو صحیح از حقوق خود و ملت دفاع کند، اظهار داشت: این افراد باید متوجه باشند که جمهوری اسلامی ایران رافت و ترحمش زیاد است اما اینگونه نیست که از حق خودش ، ملت و موجودیت نظامش بگذرد. این افراد مدتی آزاد هستند اما نظام اسلامی از آنها به خاطر حقی که نظام و ملت ایران دارند نخواهد گذشت و شاهد هستیم که با برخورد با روح الله زم از این حقوق دفاع هم شد.

نماینده رباط کریم همچنین اظهار داشت: از طرف دیگر مسئولان جمهوری اسلامی در مرحله اول باید مواظب خود و بعد مراقب نزدیکانشان باشند تا شاهد چنین اتفاقی نباشیم چرا که ضد انقلاب چه داخلی و چه خارجی همواره بر روی نیروهای انقلاب و نزدیکان آنها کار می کنند.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها