باران دوباره مهمان کشور می‌شود

یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

باران دوباره مهمان کشور می‌شود
کد خبر: 419961
|
۱۳۹۹/۰۴/۲۸ ۰۹:۲۲:۱۳

اعتمادآنلاین| کبری رفیعی در خصوص وضعیت جوی چند روز آینده کشور گفت: امروز برای استان‌های آذربایجان‌های شرقی و غربی، اردبیل، شمال کردستان، شمال زنجان، ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس، استان‌های چهال محال و بختیاری، کهکیلویه و بویر احمد، شرق لرستان، جنوب غرب اصفهان، فارس، جنوب استان‌های همدان و مرکزی رگبار پراکنده باران همراه با رعد وبرق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: طی 5 روز آینده در مناطق جنوبی کشور نظیر ارتفاعات جنوب سیستان وبلوچستان، ارتفاعات و شمال شرق هرمزگان، ارتفاعات کرمان و شرق فارس بارش‌های پراکنده رخ می‌دهد.

این کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه از روز چهارشنبه بارش‌ها مجددا در مناطق شمال غرب آغاز می‌شود، افزود: از نظر شرایط دمایی طی هفته جاری ماندگاری هوای گرم را در بیشتر مناطق کشور داریم، اما با توجه به شروع بارش‌ها در نواحی شمال غرب؛ این مناطق و همچنین سواحل شمالی کشور با کاهش محسوس دما بین 6 تا 10 درجه‌ای همراه هستند.

رفیعی با اشاره به اینکه از امروز تا سه شنبه در نوار شرقی کشور به ویژه منطقه زابل وزش باد شدید سبب ایجاد گرد و خاک خواهد شد، بیان کرد: دمای استان خوزستان از امروز تا سه شنبه به 49 تا 50 درجه می‌رسد.

این کارشناس سازمان هواشناسی در پایان خاطرنشان کرد: دمای هوای پایتخت امروز 36 درجه پیش بینی شده و حداقل دمای آن فردا صبح 26 درجه سانتی گراد است.

منبع: میزان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها