بارسلونا چه برنامه‌ای برای نیمکت خودش دارد؟

جلسه اضطراری باشگاه بارسلونا برای بررسی آینده که با حضور خوسپ ماریا بارتومئو (رییس باشگاه) و کیکه ستین (سرمربی بارسا) برگزار شد یک نتیجه داشت: سرمربی اسپانیایی در سمت خود خواهد ماند و تیمش را برابر آلاوس هدایت می کند. 

بارسلونا چه برنامه‌ای برای نیمکت خودش دارد؟
کد خبر: 419974
|
۱۳۹۹/۰۴/۲۸ ۰۹:۵۰:۲۵

اعتمادآنلاین| پس از پایان لالیگا تیم استراحت خواهد کرد و پیش از آماده سازی برای دیدار برابر ناپولی (در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا) ستین و باشگاه شرایط را برای آینده ورزشی تیم بررسی خواهند کرد. نیازهای تیم و بهترین راه برای خوب عمل کردن در لیگ قهرمانان بررسی خواهد شد.

بارسلونا برنامه ای برای برکناری ستین ندارد. به همین خاطر سرمربی اسپانیایی هشتم آگوست ( 18 مرداد) در نوکمپ روی نیمکت آبی اناری ها خواهد نشست تا هدایت تیم را در دیدار برابر ناپولی بر عهده داشته باشد.

اگر بارسا از ناپولی عبور کند به لیسبون سفر خواهد کرد تا در "هشت فینال" شرکت کند، جایی که با برنده دیدار بایرن مونیخ و چلسی روبرو خواهد شد. البته با توجه به پیروزی 3 بر صفر بایرن در بازی رفت تیم آلمانی به احتمال فراوان حریف بارسا در یک چهارم نهایی می شود.

ستین پس از پایان دیدار برابر اوساسونا در وضعیت تنش زایی قرار داشت که فراتر از نتیجه (شکست 2 بر یک) به خاطر اظهارات لیونل مسی بود. ستاره آرژانتینی به شدت از عملکرد سرمربی اسپانیایی انتقاد کرد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها