کد خبر: 420140
|
۱۳۹۹/۰۴/۲۸ ۱۶:۵۸:۵۴
| |

آخرین واکنش شفر به پرونده ۵۵۰ هزاردلاری با استقلال:

پرونده شکایت از استقلال را در فیفا ببندیم

سرمربی سابق استقلال گفت: «من قبلاً هم گفته بودم، مدیرعامل جدید بسیار حرفه‌ای به نظر می‌رسد و همیشه تفکر بسیار مثبتی از او داشتم. اولویت هم من و هم مدیرعامل استقلال این است که پرونده را در فیفا ببندیم.»

پرونده شکایت از استقلال را در فیفا ببندیم
کد خبر: 420140
|
۱۳۹۹/۰۴/۲۸ ۱۶:۵۸:۵۴

اعتمادآنلاین| سرمربی سابق استقلال گفت: اولویت هر دو طرف این است که پرونده شکایت از استقلال را در فیفا ببندیم.


باشگاه استقلال به دلیل بدهی بویان نادینوف و وینفرد شفر، بازیکن و مربی سابق خود از 3 پنجره نقل‌وانتقالاتی محروم شده و تا زمان پرداخت این بدهی نمی‌تواند در فصل و نقل‌وانتقالات بازیکنی خریداری کند. مبلغ بدهی به شفر 550 هزار دلار است که استقلالی‌ها باید به فکر جمع آوری آن باشند که البته با گرانی نرخ دلار کار آسانی هم نیست.

شفر درباره این شکایت و باشگاه استقلال گفت: «من هواداران استقلال را دوست دارم. بازیکنانم را دوست دارم و در ایران احساس خوبی داشتم. ناامید شدم که زمان حضورم در استقلال کوتاه بود و می دانم که اگر در آن زمان پشتیبانی و حمایت حرفه‌ای از مدیرعامل وقت داشتیم، می‌توانستیم به موفقیت‌های بزرگی برسیم.»

وی ادامه داد: «من قبلاً هم گفته بودم، مدیرعامل جدید بسیار حرفه‌ای به نظر می‌رسد و همیشه تفکر بسیار مثبتی از او داشتم. اولویت هم من و هم مدیرعامل استقلال این است که پرونده را در فیفا ببندیم.»

منبع: خبرآنلاین

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها