لغو کلیه مسابقات جهانی ناشنوایان تا پایان 2020

رییس فدراسیون ناشنوایان از لغو مسابقات جهانی فوتبال، کشتی، کاراته و تکواندو خبر داد و گفت: از سوی فدراسیون جهانی کلیه مسابقات ناشنوایان لغو و به سال 2022 موکول شد.

لغو کلیه مسابقات جهانی ناشنوایان تا پایان 2020
کد خبر: 420200
|
۱۳۹۹/۰۴/۲۹ ۰۷:۴۲:۰۰

اعتمادآنلاین| مهران تیشه گران اظهار کرد: با توجه به شیوع موج دوم کرونا، از سوی فدراسیون جهانی کلیه مسابقاتی که در سال 2020 پیش بینی شده بود، لغو و به زمان دیگری موکول شد. بنابراین مسابقات جهانی فوتبال، کشتی، کاراته و تکواندو که قرار بود نیمه دوم سال برگزار شود به 2022 موکول شد.

وی گفت: البته فدراسیون جهانی به ما اعلام کرده بود که این مسابقات در 2021 برگزار شود که به دلیل تداخل مسابقات جهانی با المپیک ناشنوایان از فدراسیون جهانی درخواست کردیم که این مسابقات در سال 2022 برگزار شود تا از نظر اقتصادی مشکلی برای اعزام تیم ها نداشته باشیم.

رییس فدراسیون ناشنوایان تصریح کرد: المپیک ناشنوایان آذرماه سال آینده در برزیل برگزار خواهد شد که ما سعی داریم در 6 رشته ورزشی در این مسابقات حضور پیدا کنیم. البته در فوتبال و بسکتبال برای شرکت در المپیک ناشنوایان باید در انتخابی المپیک شرکت کنیم که هنوز زمان برگزاری انتخابی مشخص نیست.

تیشه گران همچنین از تعطیلی استخرها و سالنهای بدنسازی مجموعه ورزشی ناشنوایان خبر داد و گفت: با توجه به شیوع موج دوم کرونا استخرها و سالنهای بدنسازی ناشنوایان که از اول تیر فعالیت خود را آغاز کرده بودند با دستور ستاد ملی مقابله با کرونا وزارت ورزش و جوانان تعطیل شد. بنابراین فعلا هیچ برنامه ای نداریم تا زمانی که ستاد مجوز برگزاری اردوها را صادر کند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها